gewoon nieuwsgierig

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
ik heb 2 weken geleden mijn ei gehad, nu is het geval dat ik vorige week bruinige afscheiding had 6 dagen na mijn ei? ik vraag me af of dit een innestelingsbloeding zou kunnen geweest zijn????
vanaf het weekend heb ik last van zuurbranden en misselijkheidsvlagen niet dat ik moet spugen maar mijn maag draait maar rond en mijn temp is sinds 10 dagen ook verhoogt.
zou het dan toch gelukt zijn? ik verwacht niet dat jullie dit weten hoor, jullie zijn immers geen dokters, maar ik vroeg me af of het iemand bekend voor kwam.
oja mijn nod is over 2 dagen dan kan ik pas gaan testen.
groetjes en succes
liefs claudia

Hoi Claudia,

Alles kan als je alle sites en info moet geloven. Het kan links om en rechts om. Wat je omschrijft klinkt allemaal wel erg positief. Wie weet is het zover. Ga super voor je duimen.

Mijn NOD is ook as donderdag.
Had dit weekend wat rozige afscheiding, maandag niets en vandaag wel maar lijkt wel oranje. Errug lekker praatje niet. Mijn menstruatie volgt deze keer volledig niet het bekende patroon. Wacht nog meer ffies af met een nieuwe NOD, you never know.

Houd je ons op de hoogte?
Ben benieuwd. Voor mijn gevoel en je kwaaltjes kon het wel eens goed zitten.

Groetjes,
Roos

hoi Roos,
ik hoop dat je gelijk hebt, dat het deze keer raak mag zijn.
Wat raar dat je rozige afscheiding had en dan weer niet en nu oranje? wie weet misschien is het wel een innesteling van jouw.
ben je gewoonlijk altijd netjes op tijd?
hoelang ben je al bezig met zwanger worden? ik ben nu in mijn ronde 8 hoop natuurlijk niet op een ronde 9 maar als die toch moet komen dan maar op tijd niet waar?
ik ben trouwens 29 en jij?
ik ga trouwens ook mega hard voor je duimen tot mijn vingers blauw zien.
laat je het me even weten donderdag?

liefs claudia

Terug
Bovenaan