gewoon niks eigenlijk...

A

Anoniem

Guest
hoi, hoi,zit hier in mijn slaapdienst...
Vanmiddag om half vier begonnen tot morgenochtend 10 uur...
De kids liggen hier net op bed, net mijn verslagen geschreven en nu nog even wachten tot alles slaapt, de afwas doen, opruimen, de tafel vast dekken voor morgen chtend enz..
maar daar heb ik nog geen zin in..
dus maar even stom geleuter hier

Heeft iemand nog een leuk bedtime story...want ik kan hier altijd erg slecht slapen....

nou, welterusten voor de vroege vogels...
veel plezier voor de feestbeesten....
of geniet van elkaar, lekker warm saampjes op de bank...
dan duik ik vannacht eenzaam in mijn kleine 1 persoonsbedje hier!

liefs Pascal

Een fijne dienst vannacht!,.. echter uit ervaring ligt iedereen hier al vroeg op een oor hahaha!!

Ik heb geen fijne bedtime story voor je of ik moet er eentje voor je gaan verzinnen. Waar moet het over gaan?

Esmé mv Kay

is een mop ook goed?

waarom heeft een turk een speedboot?

dan is ie eerder bij het brood dan de eendjes

(he wat flauw...)

slaap ze dan maar vannacht, lijkt me heel raar zo alleen in een 1-persoonsbedje...

liefs Jenneke

ja hoor hier een bedtime story, lees mijn slap gelultopic maar hihihi

Hier een mooi verhaal,....

http://www.xs4all.nl/~ace/4ever9/
eezacque-021096.html

Esmé mv Kay

inmiddels weer thuis en nu de tijd om terug te kijken op mijn topic..dacht daar gisteravond meer dan genoeg tijd voor te hebben.
De nacht liep alleen anders dan gepland. De groep pubers op de beneden verdieping hadden flinke escalaties en dus hard gewerkt tot half 3 's nachts!
Terwijl wij i.p. vanaf 23:00 uur mogen slapen...

Mmm, vanmorgen 6:00 uur er weer uit...en ik sliep om 03;00 uur..
leuk nachtje zo....maar goed uiteindelijk kon ik om 11:00 uur naar huis en werd warm onthaald door 3 paar kinderarmen en dikke natte kussen...

Nu dus de bedtime story van Esme gelezen....want slapen wil ik wel
een bijzonder verhaal....!

Dus dank voor de reacties/flauwe mopjes/mooi verhaal.....maar ik lees ze nu pas....!
enne...

Gaaaaap
liefs Pascal

Terug
Bovenaan