Gewoon ongesteld of toch iets anders?

Hallo dames,

Zit met het volgende.
Iets minder dan een jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Vrij snel had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen.

Sinds ons trouwen(oktober) probeer ik zwanger te worden.
28 oktober gewoon ongesteld geworden.
Twee weken later opnieuw gebloed, dit keer een week lang telkens een klein beetje, Ook veel bruinig oud bloed. ( dacht misschien een innesteling?)

Toch 24 november gewoon ongesteld geworden. Maar dit dit duurt inmiddels al tien dagen. Normaal gesproken duurt het bij mij 6-7 dagen.

Wie weet hier meer van? Is dit normaal?

 
Hoi Marleen, dat klinkt zeker niet normaal, het kan vanalles zijn maar als ik jou was zou ik toch even langs de dokter ermee.
Succes in ieder geval
 
Dankjullie wel voor de reacties! Heb wel een tijdje last van buikpijn gehad en afgelopen week wat gevoelige tepels. Voor de rest niet veel andere klachten.
 
Hallo Marleen, ik ben benieuwd naar wat het uiteindelijk is (geweest). Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen ben ruim 6 dagen soort van ongesteld geweest en normaal altijd 4. Dit keer ook zonder klachten als buikpijn, gevoelige borsten etc. Helemaal niks?!
Ik ga door naar de volgende ronde. :)
 
Hallo Klojo,
Ben nog niet naar de dokter geweest. Heb wel een mail gestuurd naar de huisartsenpraktijk met het hele verhaal. Daar wacht ik nog even op. Ben inmiddels nog steeds een beetje (ongesteld). (Dag 12)
 
Zodra ik weet wat het is, laat ik het je weten!
 
 
 
wauw GEFELICITEERD, wat goed en wat een mooi huwlijks cadeautje voor je. Weet je ook hoever je al bent nu? 
 
Terug
Bovenaan