gewoon ongi

hoi allemaal,
had vannacht gewoon wat bloedverlies en vanmorgen met plassen ook,dus ga gewoon maar voor de volgende ronde.het stomme is dat ik er veel nuchterder onder ben...mischien verbeeld ikhet me,maar ben er niet down onder ofzo.. hopelijk heb ik het een beetje van me af kunnen zetten,want vorige keer was ik echt van slag toen ik als nog ongi werd.weet alleen nu niet vanaf wanneer ik moet rekenen,weet iemand dat?van het roze verlies of als het echt bloed is??
mischien moet ik het maar zo laten en gewoon mijn volgende ongi afwachten.dat is wel balen dat ik nu niet weet wanneer ik kan tellen.maar mischien ook maar beter...
succes meiden!
gr. petra
 
Hoi Petra,
Heeft het bloeden doorgezet? Ik wil je geen valse hoop geven, maar misschien is het dan wel bloed dat vrij gekomen is van de innesteling??
Het enige advies dat ik je verder kan geven is; zo veel mogelijk klussen!
Succes.
Groetjes Karin.
 
ja, het is vandaag toch wel een beetje boel meer dus ik ga ervanuit dat het mijn ongi is. mocht het inderdaad weer stoppen en mijn temp blijft hoog,vanmorgen 37.1 dan ga ik toch nog testen maar ik denk niet dat het stopt.
wat betreft het klussen daar ben ik dan toch al te laat mee??
 
Als het klopt dat je nu je ongi hebt, zou ik de komende 2 weken gewoon flink klussen. Dan maak je de grootste kans. Je kan uitrekenen wat je wil, maar ik denk dat je lichaam je soms best voor de gek houdt. En het zou zonde zijn als je je blind staart op een aantal dagen.., toch?
Succes.
 
dank je Karin en Debra! inderdaad,naar de volgende ronde,nieuwe kansen!enne ja natuurlijk de komende 2 weken klussen...
warrigheid en vergeetachtigheid behoort bij mij nu ook bij ongiklachten;alhoewel,het kan ook de leeftijd zijn hihi
 
He meid, wat balen dat het toch heeft doorgezet. Gelukkig kun je het redelijk relativeren. Volgens mij begint je nieuwe cyclus trouwens op de dag dat je echt bloedverlies hebt. Succes en alvast veel klusplezier gewenst!!
 
Terug
Bovenaan