gewoon op

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal, Of we zeuren weet ik niet maar kan mij ook niets meer schelen. Nu vandaag 36 weken en ik ben het zat. Ben al moe als ik denk aan iets ondernemen maar van niets doen wordt ik ook niet echt happy.  Heb nu sinds gisteren enorme steken onder in mijn buik erbij gekregen, want de bovenrand was al een week of 2 lekker aan het knagen. Ik hoor mijn omgeving maar roepen, geniet lees eens een boek en rust lekker uit BAH! Dat weet ik nu wel. Maar ja wellicht iemand die nog een niet te vermoeiend gezellig idee heeft om mijn tijd mee te verdrijven.......................??/

groetjes en succes aan alle die denken dat het feest is begonnen!

Hoi,

Het wordt ook steeds zwaarder en vermoeiender. Ik heb ook nog zoveel plannen maar voel me zo lusteloos en moet me er echt toe zetten, best lastig als er een jongetje van bijna 3,5 en een meisje van ruim 16 maanden rondlopen die ook aandacht willen.

Het huis is schoon en sinds het weekend is alles gewassen en gestreken. Ik heb nog een berg foto's van Kay en Indy in te plakken en ondanks dat ik er totaal geen zin in heb hoop ik wel dat ik het op tijd af krijg. Ook met mijn 9 maanden dagboek loop ik heeeeeeeeeeeeeel erg achter.

Wat ik ook nog wil gaan doen is een begin maken met het foto album voor de baby, misschien is dat wel een ideetje voor je. Ik ga de buikenfoto's tot nu toe laten afdrukken en de echofoto's plak ik er dan ook bij. Je bent er niet lang mee bezig maar het is wel leuk om er alvast mee bezig te zijn en niet al te vermoeiend.

Zo, dan ga ik nu verder met de woonkamer dweilen, daar heb ik dus ook echt geen zin in. Maar ja moet af en toe gebeuren, fijn hoor die zogenaamde anti lekbekers!

Syl
35+5

mijn vriend heeft dvd's voor me gehaald en spelletjes voor de nintendo ds, heb ik gekregen als ik naar het ziekenhuis moest gaan en dat ik me daar niet verveelde.
vond het eerst een raar aparaat, maar nu doe ik elke dag een puzelspelletje en kijk 1 van de dvd series die hij heeft gehaald.
ik heb de baby album (voor de geboorte) al af, heb alle echo foto's op cd-rom laten zetten en laten afdrukken. vanwege dat echo foto's meestal maar een jaar goed blijven. tip van de verloskundige.
ik ben ook bezig met twee oma manden, hierin doe ik leuke hebbedingetjes in voor de oma's en een mooie echo foto van hun eerste klein kind, natuurlijk in een mooi lijstje.
tevens surf ik veel op het net om naar een mooi presentje te kijken voor mijn zus, want zij laat nu elke dag de hond uit, omdat ik het niet meer kan. dus zo probeer ik de laatste 2.5 weken door te komen.

liefs karla 37 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan