Gewoon wachten

Hoi meiden,

Wat maken jullie je druk om niks!
Het gaat maar om een ding en dat is zwanger worden!
En dat kan in een keer maar het kan ook 5 jaar duren zoals bij een vriendin van mij.
Dus leef gewoon verder en denk er gewoon niet te veel bij na!

Groetjenz

nou idd zeg met je gewoon wachten...... kom op zeg houd dit nou nooit op ga leker naar je eigen forum je bent toch zwanger?? zo wordt er ook gereageerd omdat wij nog niet zwanger zijn op jullie forum dus daaaaaaaaaag waarom kan het nou niet gezellig gaan? ik vind dat zo jammer!

Ik ben wel 7 weken zwanger en kijk af en toe op dit forum of ik misschien iemand antwoord op een vraag kan geven. Blijf positief!! Er zijn een heleboel zwangere vrouwen die het echt goed bedoelen!! groetjes!!!

Dat kan wel zo zijn, maar elke teleurstelling is er een teveel en da is het toch prettig met lotgenoten er over te kunnen praten. Daar is dit forum onderanderen toch voor. Als je er van baalt dat er hier vrouwen zijn die even het eruit moeten gooien, moet je het niet lezen! En waar maken we ons druk over? Dat weet je pas als je zelf in die situatie zit dus probeer niet te oordelen alsjeblieft.

Als dat wijffie het zo onbelangrijk vindt, vraag ik me eigenlijk af wat zij doet op dit forum. Volgens mij bestaat dit forum met maar een doel: met elkaar ervaringen en zorgen kunnen delen en eens op iemand anders afreageren dan je eigen mannetje! Ik begrijp echt niet dat zij zo hard kan zijn, dan verdient ze het in ieder geval niet om snel zwanger te raken! Je zou maar zo'n moeder hebben, door wie je niet zo graag gewenst wordt!!!!!!!!! Bah! Zeg dan gewoon niks! Ik ben trouwens Anke, 22 jaar, kijk vaak op het forum, maar heb nog niet zo vaak zelf iets geschreven. Ik wil al zo graag maar het wil maar niet lukken....net als een hoop van jullie. Ik wens jullie in ieder geval bij deze heel veel geluk toe en ik hoop jullie graag snel terug te zien op het 'vervolg-forum'! Groetjes, Anke

Terug
Bovenaan