gewoon wer even spuien...

Hello, nou ik denk dat het weer niet is gelukt. Pijn in mijn buik, en bij het vrijen bloed (nu denk ik achter af, het zou ook de endometriose kunnen zijn)Maar ja dat weet ik niet. Vanmorgen een beetje orange(!) maar nu heb ik weer geen pijn in mijn buik, wat wil mijn lichaam toch. Verder voel ik niet anders dan anders.
Danny is vandaag praten met de hulpverleners.Ben ik erg blij om.
Even spuien, mijn schoonmoeder is helemaal ingestort om het feit dat haar zoon is overvallen. Normaal gesproken is dat niet zo gek, maar je moet weten zolang wij samenwonen(8 jaar) zijn mijn schoonouders hooguit 3x langs geweest. En dan niet eens spontaan. Ik ben zo boos!! In plaats dat ze haar zoon steunt , neemt ze zelf alle aandacht.
En danny voelt zich dan geroepen haar te steunen, terwijl hij genoeg aan zich zelf heeft.
Zo dat is eruit, het enige voordeel van nu ongesteld worden is dat we dan onze reis kunnen boeken naar amerika. En we stoppen dan een maandje, even aan ons zelf denken.
Dag allemaal, thnx . ilona

Hallo,

Wat een rot tijd voor jullie zeg, maar wanneer is je ongi dag???
Bij mij is nog niks te merken maar ja wat er nog niet is kan nog komen.
Ik ga er ook niet vanuit dat het bij ons dit keer positief is. Weet jij wanneer je kan gaan testen is dat ook eerder omdat wij iui hebben.

Meisie ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Sabrina

Jeemig heb jij dat weer????

Waarom laat een lichaam je soms zo in de steek he?
Mijn collega zegt. Het is voor jou gewoon nog niet de tijd, er staat nog iets te doen voor je moeder mag worden (ze is een beetje .............ja hoe noem ik het..........bijgelovig, of spiritueel aangelegt zeg maar. Ik geloof daar zelf niet in maar je weet het eigenlijk maar nooit.
Misschien  bij jou ook wel het geval!

Als het maar niet is dat je het moet gaan vinden met je schoonmoeder ofzo...........
wat een raar mens zeg.
Je had al eens wat verteld. Maar nu word het me nog duidelijker dat je je daar beter ver van kunt houden. Kost alleen maar veel energie en brengt verdriet.

Aan de ene kant wel begrijpelijk dat Danny toch aandacht schenkt en wel gaat. Ik bedoel het zijn en blijven zijn ouders. Maar ja ........misschien leert hij er nog een keer van?

Kop op he meis!
Ga niet bij de pakken neerzitten. Er komt een nieuwe ronde, het gaat ook jullie eens lukken.
En inderdaad het voordeel is: Je kan dan gewoon vrolijk op vakantie gaan!

Heb je mijn mailtje al gelezen. Wij gaan naar Istanbul!
Jippie, hoe kom ik aan die mazzel he!

Liefs,
Cynthia

Sabrina ik heb mijn ongi dag op 9 april, dus morgen.
Ik heb iets verward, heb wel pijn in mijn buik maar toch....ik weet het niet.
ik wil het te graag, dus ik ga me dingen indenken.
Ik heb al wat oud bloed verloren dus het zal wel ongi zijn.Stome duivels, laat ze thuisblijven. Maar goed als dat zo is, amerika here I come.
Ik duim ook voor joum liefs ilona

Terug
Bovenaan