A
Anoniem
Guest
Hoi hoi ,
Voor de gene die me niet 'kennen' Ik ben Marieke Jacobs
Ben 21 jaar, woon samen en samen hebben we 2 kindjes Mara (16 augustus 2005, net 2) en Joos (17 april 2007 ,dus net 6 maanden)
Nu was is zoals ik een tijdje terug al aangaf veel ziek, veel buikpijn,diaree ,misselijk hoofdpijn.Gewoon een echt ziek en 'wrak'gevoel. Na er 9 weken mee rond te hebben gelopen ben ik eindelijk na de dokter gegaan,m,n menstruatie was ondertussen ook al 9 weken ontregeld, ik dacht ga daar heen en krijg een andere pil en problemen weg!
Na wat onderzoekjes blijk ik een darmbacterie te hebben ik kan daar antibiotie tegen slikken maar hij was vrij onschuldig je kan er erg ziek van worden zoals ik mijn geval maar je kunt deze ook hebben zonder het te merken.
Nu gaat het al een weekje vrij goed dus ga ik geen kuur volgen,misschien een beetje eigenwijs maar als het terug mocht komen weet ik waar het aan ligt en zou ik deze natuurlijk als nog kunen volgen.
Maar nu komt het.....
Door een 'bacterie' neemt je lichaam minder stoffen op zo dus ook de pil, dus ik ben eruit (zou je denken, bacterie vermindert pil--> onregelmatig)
Maar toch zit het me niet lekker, het begon
pil slikken ongesteld weer slikken na 2 weken weer ongesteld en zo door ik bleef heel veel en heel snel na elkaar ongesteld. m,n vorige menstruatie dikke 4 weken terug was ik 10 dagen ongesteld, afgelopen zondag werd ik weer ongesteld net 3 weken na m,n vorige
begon zaterdag/zondag ochtend maar maandag al weer vrijwel over en dinsdag al geen 'middelen' meer nodig het was weer voorbij.
Nu heb ik even na innestelingsbloeding gekeken, deze blijkt vaak de week na de eiersprong dus in week 3 voor te komen en is meestal maar een paar dagen (hefigheid varieert per persoon) wat moet ik nu? ben ik dan toch zwanger? moet ik een andere pil?
Misschien toch een kuur of even afwachten?
Grr... word zo moe van m,n lichaam
Even reactie aub!!!
Kus Marieke Jacobs