gewoon

he meiden,
eerst effe heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. het klinkt wel heel warm, eindelijk meiden die je gewoon begrijpen en steunen. thanks! we hebben een afspraak gemaakt bij de huisarts eind augustus, want hij is nu op vakantie en daarna wij, maar dat maakt niet uit. dan wil ik dus vragen of ze het zaad van mijn man willen onderzoeken en anders is dat iui misschien een optie en tegelijketijd dat ze mij eens onderzoeken. wie weet stoot mijn lichaam de boel wel af.

gelukkig kunnen we er smaen allemaal nog om lachen. mijn man vind dat hij het slimmer doet als zijn viend (die maakt zijn vrouw twee keer zwanger na een keer sexen, tja verschil moet er zijn). hij is wel enthousiast over het feit dat ik zo graag wil sexen :).maar hij wil ook liever dat het gister was als vandaag, maar ja je moet de voordelen toch blijven zien, ja toch.... anders wordt het wel heel zwaar allemaal.

ook nog een berichtje gelzen dat ontspannen heel belangrijk is, dus dat pakt ie ook erg seriues op; dus eergister kreeg ik al een massage en gezichtsbehandeling, mmm even van profiteren, hihi. Nou met het oog op ontspanning voor de mensen die nog op vakantie gaan, relax!! en dan zijn we starks allemaal tegelijkertijd zwanger!

Ik lees dat meer meiden er flink van balen van dat idiote lichaam dat je iedere maand weer voor de gek houd, belachelijk! vorige keer voelde ik me ook echt flink misselijk, overtijd, deed ik een test en twee uuur later ongi, belachelijk!

geniet van het weekend met zijn allen. liefs simoon!
p.s. morgen een vriendin van mij opzoeken, is net bevallen en moest nog een curretage ondergaan ivm vast zittende placenta. tuurlijk is dit allemaal erg, maar ja ze heeft wel een gezonde baby (en ik had helemaal niks meer, ggrrrr) is het heel aso als ik dit gevoel dan heb???

Hoi Simone,

Ja ik herken je verhaal, het is gewoon k*t als je lichaam je in de maling neemt. Heb het zelf 2 keer gehad helemaal overtuigd da ik zwanger was. Overtijd en diverse tekenen en jahoor net na de test ongi!!! Niet normaal he.

ik vind het niet aso dat je die gevoelens hebt hoor iedereen hier heeft ze wel eens gehad; waarom zij wel en wij niet???

Een adviesje; hou dat positieve erin dat is erg belangrijk. Ik heb zelf ook mijn dipmomenten gehad en ben er altijd weer uitgekomen door positief denken en het maakt je ook sterker. Ik heb al 2 mk's achter de rug (de laatste begin deze maand) maar ik ga gewoon verder. Ik heb mijn verdriet laten komen en daarna weer mijn positieve instelling weer opgepakt. Ben wel een positieveling. Ooit komt onze tijd en wat zullen wij de gelukkigste mamma's op aarde zijn hihihi.

kom lekker bij ons uithuilen of leuke dingen delen wij zijn er voor je!!!

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan