Gewoonte van vroeger.....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Misschien herkennen sommige van jullie dit ook wel.....
Wij mochten vroeger op zaterdagavond na het douchen nog even naar beneden in onze pyjama. Dan kregen we een bakje chips en wat te drinken en we mochten nog even TV kijken. Ik vind dat nog altijd zo ´n leuke herinnering, dus we hebben hem ook maar ingevoerd voor onze kids.

Ziet het er niet héél schattig uit zo samen?

Zijn er dingen van vroeger die jullie nu ook bij jullie kindjes doen?

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Wat een heerlijk gezicht zo. Lekker samen op de bank met iets lekkers. En in zo'n warme pyama. Wij willen vooral dat het gezellig is thuis, wij willen dus ook dit soort dingen gaan doen. Lekker bij Papa en Mama zitten en dan nog even iets langer opblijven. Marissa mag ook altijd iets lekkers als wij iets hebben. 's Avonds eet ze altijd een waterijsje met haar papa en in het weekend ook een paar chipjes. Heerlijk vindt ze dat en dat vind ik ook heel gezellig

groetjes Linda

Wat een leuk foto zo lekker met zijn tweetjes op de bank! Gewoontes van vroeger hebben wij ook, maar die doen we nu eigenlijk nog niet. Ze is nog best klein.
We gaan wel binnenkort Sinterklaas vieren en dat doen we vooral ook omdat we dat zelf vroeger helemaal geweldig vonden!

Groetjes Babybelle

Wat een schattige foto! Wij willen dat ook wel doen, als Feline wat groter is.

groetjes Maris

Hoi karin,

Ja hoor, heel herkenbaar! Wij houden ook van die gezelligheid, heerlijk genieten!

x

ah... komt me bekend voor, wij mochten dit ook altijd op zaterdag!!!

Jelte vinden we nog iets te klein voor chips en verder kan ik me geen gewoontes van vroeger bedenken, maar het ziet er op de foto erg gezellig uit!

gr. Sas

ahgossie, wat heerlijk knus zo saampjes op de stoel. En dan die heerlijke rode wangetjes!! Mooie foto!

Evelien

Ahhhh wat lief zeg! je ziet ze helemaal genieten.

Wij hadden vroeger op zondag wel eens een pyamadag. Bleven we lekker in pyama en werd mijn moeder helemaal toegetakeld,moest ze op een kleed op de grond liggen en gingen mijn zus en ik haar haar en make-up doen.
Nou die metamorfose doen ze nog niet maar pyamadag vinden ze heerlijk, vooral als het een drukke week is geweest.
Mijn dochter (is echt blond hoor) van 4 vraagt nu ook elke avond na het bad als de pyama aan gaat: gaan we pyamadag doen? Dan zeggen we standaard ja noa jij mag de hele nacht een pyamanacht, en dan is ze helemaal blij!!

groetjes chimene

Terug
Bovenaan