Gewrichtspijn..?

Hey meiden,

Ik heb last van gewrichtspijn in mijn voeten en polsen, kan dit komen door vocht vasthouden..?
De pijn in mijn handen is vooral vervelend, ik word er regelmatig 's nachts wakker van!
 
Ja, ik heb hier ook last van; kan soms bijna niet op mijn voeten staan als ik uit bed kom omdat het dan zo'n pijn doet. Komt bij mij idd door het vocht. Je zou kunnen proberen met je benen omhoog te slapen en je handen af en toe boven je hoofd te houden (armen en handen recht naar boven, dan kan je lichaam vocht afvoeren). Je gaat normaalgesproken niet zo snel met je armen omhoog lopen oid, maar ik doe het iig als ik in bed lig en (nog) niet slaap. Helpt toch weer iets. Verder vooral veel drinken. O ja en ook geen ringen / horloge omdoen, dat knelt al snel af en maakt het erger. Ik heb ook wel eens gehoord dat je je polsen recht moet houden omdat er dan niet afgekneld wordt, maar daar kan je (zeker als je slaapt) geen rekening mee houden.
 
Ik heb zelf ook veel last gehad van vocht in pols en vingers,
Zelfs zoveel da ik er huilend van wakker werd.
Ik heb dit ook aangegeven bij de gyn en heb nu un gips spalk gekregen,, HEEL FIJN!
Kan zelf om en af doen en gewoon me vingers bewegen.
Hij is vooral voor snachts idiaal, en heb er helemaal geen last meer van!
Misschien een tip om eens te vragen aan je gyn of da iets voor jou is ??
Ik raad het je aan als ik zo je verhaal lees.
Suc6 ermee
 
Terug
Bovenaan