Gezellig forum

Ik wou ff laten weten dat ik dit een heel gezellig forum vind. Om eerlijk te zijn zag ik zo'n forum in t begin niet echt zitten, wist niet wat ik ervan kon verwachten. Maar nu ben ik verslaafd! Zo gauw Tessa slaapt moet ik ff kijken wat er allemaal is bij gekomen en wat er voor reacties zijn. De onderwerpen lopen uiteen en dat bevalt me ook wel.
Hoe lang zitten jullie al op dit forum? Het lijkt of sommige elkaar al heel lang "kennen".

Groetjes Carla

Ja, 't is idd wel gezellig hier! Ik ben mee gaan doen toen ik zwanger was, maar ik weet niet meer hoe lang... Maar een half jaar typ ik al mee. En het is leuk om te horen hoe iedereen iets doet!

groetjes,
Sabine

Ha Carla,
Ik had ook niet gedacht dat ik actief mee zou typen op een forum.
Ben hier terecht gekomen na de geboorte van Evi (6-1).
Maar het is hier gezellig, leuke en lieve meiden!!!!!
En advies is er altijd, en hebben de meiden geen advies reageren ze vaak toch even!

groetjes Sonja

Ik zat tijdens m'n zwangerschap in het januariforum, toen Arjun werd geboren kwam ik ook naar dit forum. Ik ben ff weggeweest, maar ben alweer een tijdje terug!

Groetjes

Vanaf dat ik 20 weken (ongeveer) zwanger was, had ik mij aangesloten bij het februari-forum, was ook erg gezellig, zeker toen ik thuis kwam te zitten. Na de geboorte van Christian heb ik snel het voorjaars-forum gevonden!
En nu verslaafd...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (18 weken)

Ik heb wel eens wat meegetypt op het januari-forum en het zwanger zijn-forum, maar nooit zo fanatiek. Ik had over die kwaaltjes nooit zo veel te melden.
Maar toen ik na de kraamweek opeens alleen thuis was met Esther, was het forum echt mijn redding: geruststelling bij plotselingen vlagen van wanhoop en paniek, antwoord op vragen, contact met andere volwassen die ongeveer dezelfde dingen beleven en een hoop lol. Dat is dus alweer vanaf 17-1, wat gaat het hard he?

Groetjes,

Eveline

Hoi,
ik zat eerst op zwanger worden, toen op het januariforum en zwanger zijn, en nu dus hier. Dus eigenlijk al best lang op het forum.
Het is hier echt leuk en goede tips en adviezen.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan