gezellig hoor!!!

ik kom zelf van het aprilforum en lees ook regelmatig op dit forum en andere forums, om eventuele vragen te kunnen beantwoorden met mijn kennis!!. Maar ik vind het zo jammer dat er zo nu en dan gemopperd moet worden op elkaar, rare antwoorden geven....we willen toch graag allemaal daar waar we hiervoor op het forum zitten????...je verhaal kwijt kunnen, meningen delen, antwoorden vragen aan anderen??? En ik kan het best begrijpen dat lang niet iedereen het altijd even makkelijk heeft.... en dat niet altijd alles zo vlekkeloos verloopt zoals we het allemaal graag zouden willen in het leven, maar laten we elkaar gewoon in hun waarde laten en....als iemand anoniem reageert op iemands vraag en we storen ons eraan....mooi laten dacht ik zo...wij weten wel beter! of niet dan meiden!!!
tuurlijk willen we allemaal een gezond kindje in de armen kunnen sluiten straks....ik wacht al sinds 2000..., maar goed, ik krijg 7 maart te horen wanneer het ziekenhuis bij mij de cerclage weghaalt(ergens begin april) en dan kijken wat er gebeurt..ben dan 37 weken.... spannend...nu gaat het eindelijk eens goed....
lady,s... dit was effe mijn ei kwijt!!!
moet kunnen toch??
groetjes susan
29 weken...
tot horens...
 
Terug
Bovenaan