Gezellig is het hier zeg!

Vanmiddag was hier geen bal te doen. Maar nu is het druk. Ik heb zelf vriendlief achter de PC vandaan geschopt om nog even te kunnen blijven. Daarom was ik net ook even een uurtje er tussenuit, want hij zat er achter. Maar nu weer terug en weer volop onderwerpen bedacht. Tsja... dat krijg je ervan als je wordt uitgedaagd
(he Annemiek!). Is mijn grijzemuizenimago ook meteen verholpen !
Heb wel geen idee hoe lang ik het volhoudt, want normaal lig ik wel op tijd in bed (ojee, meteen weer wel een score grijze muis).... LOL...
Groetjes Veerle

hoi grijs muisje.....

nou je kan er wel wat van vandaag zeg!!!
ik zit ook al de hele avond achter de pc. man is nog aan het werk. komt met 10 minuten thuis zo'n beetje..... hehe, eindelijk...

wel leuk hoor al die onderwerpen van je....

liefs van het jonkie...

Overdag is het hier wel vaker rustig, maar s'avonds lig ik ook altijd vroeg in mijn nestje...en dan mis ik dus alles!!! Dus nu zit ik met hele kleine oogjes achter de pc om alles maar te kunnen volgen, ben benieuwd hoelang ik het volhoud. Ga maar even wat snacken pakken, gaat nog wel even duren voor ik naar bed ga denk ik. haha

Heééééééél gezellig hier! Manlief is met Jarno fietsen (Ik weet het, belachelijke tijd, maar hij slaapt niet zo best 's avonds) dus heb de computer helemaal voor mij alleen.
Gezellig iets te drinken erbij....  Ha, ha, zo houden we het wel even vol!

He gelukkig, ben ik toch niet de enige. Weet je.. ik typ wel met 10 vingers.... misschien dat dat scheelt. En ben inmiddels erg melig geworden, maar dat komt ook vast door slaapgebrek

en morgen zijn we helemaal gebroken!!!! lang leve het forum. Mijn man komt zo thuis, die weet niet wat hij ziet, ik nog achter de pc. Normaal lig ik al een uur in bed op 1 oor.

zucht.... eerlijkheid loont dus niet. Dat ga ik nog lang horen, sorry Veerle! Enne grijze muis punten.... ik verdeel vanavond mijn tijd tussen het forum en mijn nieuwe Harry Potter boek, tja verslavingen, hè.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan