Gezellig Lonsj...

...dat je er bent! Zullen ons ‘gesprek’ maar hier voortzetten, vind je niet? Wel l*llig voor die enkeling die achter blijft maar ik heb het echt geprobeert, om af en toe te posten op oktober maar ik blijf nu liever hier, als het mag van de zomer mamma’s?!

mamma van Stijn

Hihi....ja gezellig hier!!!

geloof wel dat ze er hier niet moeielijk over doen ! Of je nu post of niet volgens mij is iedereen welkom....Er zitten nog een heel enkele op het okt. forum...ik had hier wel eens eerder gespiekt maar ik kon vrijwel bijna niemand en had het idee dat lili kwa voeding enzo toch een stukje achterliep op dit forumpje ...maar nu na 7 maanden heeft zich dit wel wat recht getrokken!!!Dan kun je tenminste ook een beetje meekletsen...

Waarom ben jij niet naar dat msn gebeuren gegaan???
Ik was net die weekjes dat iedereen besloten had om te vertrekken midden in een verhuizing en heb een klein maandje alles gemist...Toen ik terrug kwam was iedereen weg ...en tja ik ben niet zo'n computer wonder dus heb me niet verder in dat msn gebeuren verdiept...was al blij dat ik dit eindelijk goed snapte (zoals foto's plaatsen enzo...)
Denk ook niet dat ik erbij mocht zijn want ik las altijd wel alles ..maar plaatste een enkele keer maar...  tja en had begrepen uit de discussies dat je alleen als ACTIEF lid mocht aanmelden...vind het evengoed wel jammer ..je hebt toch maanden veel gedeeld met elkaar....

maar goed....

Hoe doe je het nu met de voeding van stijn...??

Las net dat de mamma van Yari ,Yari ook al met de pot mee laat eten (zover als het kan)
hmmm...ik zou eens contact opnemen met het cb...en stijn weegt meer als lili dus hij zou dit goed moeten kunnen hebben??!!!
ben reuze benieuwd hoor....

liefs lonneke

Nou lekker clubje dat je alleen welkom bent als je een actief lid bent. De een heeft gewoon meer tijd dan de ander, en je kan toch ook gezellig zijn als je af en toe een keer langskomt.
Welkom hoor.
Liefs Nelleke

Hoihoi, eerst het belangrijkste:

Hihi,die staat er op!

Tja, wat dat oktober forum betreft. Tis jammer maar ik ga mij er niet druk om maken want ik denk niet dat het allemaal zo strikt bedoelt was. Kan het mij gewoon niet voorstellen.
Toen het msn ter sprake kwam heb ik al direct gezegd dat ik liever hier (jongegezinnen) blijf dan wegga. Omdat dan alles bij elkaar blijft. Ben hier nl al twee jaar ofzo. Ook de mate van anonimiteit vind ik fijn.
Vervolgens ging iedereen weg naar het msn en miste ik best wat contacten. Net als ik met jou over onze prematuurtjes kan kletsen deed ik dat ook met Safraan. Dus op een blauwe maandag heb ik mijn toch aangemeld bij het msn maar ik geloof niet dat ik door de ballotage ben gekomen...???

Omdat Stijn geboren is begin september sluit deze groep nu heel goed aan. Zeker nu hij 7 maanden is, net wat je zegt. Nadeel is alleen dat ze hier zo fanatiek zijn dat ik weer helemaal verslaaft geraakt ben, haha.

Nu je vraag, ja Stijn slaapt goed, vind ik. Hij slaapt tussen 19 en 20 en wordt wakker tussen 6 en 7. Sinds bij kan omrollen slaapt ie wel onrustiger maar ik hoef er maar 1 keer per nacht uit. Ik ga dan heel even naar hem toe om hem weer recht te leggen, in te stoppen of tot rust te brengen. Hij wordt dan niet echt wakker, gelukkig! Overdag zou het beter kunnen. Ongeveer 3 uur verdeeld over 2 of 3 slaapjes.

Wat dat eten betreft ga ik nu met het Cb bellen. Want ik probeer het op gevoel te doen maar mijn hoofd roept om bevestiging. Heb je de reacties hier gelezen, bij het schema topic. Die zijn allemaal anders.

Tot snel weer en Liefs allemaal!

Idd, ik denk dat iedereen wel eens een periode wat minder tijd heeft!
Welkom hier meiden!! Marin is van 2 sept, dus ook zo'n beetje jullie leeftijd!
Zit idd wel verschil in met de kids die bijv. van juli zijn, maar dat heb je bij najaar 2006 natuurlijk ook met de kids die van december zijn!

In ieder geval: veel plezier hier!!

hoi hoi....

phoe was even zoeken hoor.....Ik heb helaas geen tijd om overdag ook nog even te spieken Hoezo verslavend....hihi...

Maar ten eerste...wat een lekkere scheet die stoere stijn van jou!!!Nou daar mag je trots op zijn hoor!!!
Hoe was het afgelopen met je voedingsadvies??? Las net een topic van jou waar je vraagt of je kan overstappen naar gewone opvolgmelk...Ik ben met 6 maanden overgestapt van de nutricia hyperhallogeen naar de nutricia opvolgmelk ...en dit ging harstikke prima...eigelijk heb ik hier ook helemaal niemand iets over gevraagd...dacht zelf dat dit zo moest...oeps...

En geweldig dat stijn ook zo goed slaapt...ik herken wat je zegt over soms snachts even recht leggen enzo ..dit heb ik ook wel...

En wat betreft de meiden van okt.forum...ik geloof ook niet dat bloemetjes het verkeerd heeft bedoeld...vind het alleen echt jammer om de verhalen van gea patricia renee etc...te moeten missen...In ieder geval de meiden hier BEDANKT voor de warme ontvangst!!hihi...

liefs lonneke

Terug
Bovenaan