Hoihoi, eerst het belangrijkste:
Hihi,die staat er op!
Tja, wat dat oktober forum betreft. Tis jammer maar ik ga mij er niet druk om maken want ik denk niet dat het allemaal zo strikt bedoelt was. Kan het mij gewoon niet voorstellen.
Toen het msn ter sprake kwam heb ik al direct gezegd dat ik liever hier (jongegezinnen) blijf dan wegga. Omdat dan alles bij elkaar blijft. Ben hier nl al twee jaar ofzo. Ook de mate van anonimiteit vind ik fijn.
Vervolgens ging iedereen weg naar het msn en miste ik best wat contacten. Net als ik met jou over onze prematuurtjes kan kletsen deed ik dat ook met Safraan. Dus op een blauwe maandag heb ik mijn toch aangemeld bij het msn maar ik geloof niet dat ik door de ballotage ben gekomen...???
Omdat Stijn geboren is begin september sluit deze groep nu heel goed aan. Zeker nu hij 7 maanden is, net wat je zegt. Nadeel is alleen dat ze hier zo fanatiek zijn dat ik weer helemaal verslaaft geraakt ben, haha.
Nu je vraag, ja Stijn slaapt goed, vind ik. Hij slaapt tussen 19 en 20 en wordt wakker tussen 6 en 7. Sinds bij kan omrollen slaapt ie wel onrustiger maar ik hoef er maar 1 keer per nacht uit. Ik ga dan heel even naar hem toe om hem weer recht te leggen, in te stoppen of tot rust te brengen. Hij wordt dan niet echt wakker, gelukkig! Overdag zou het beter kunnen. Ongeveer 3 uur verdeeld over 2 of 3 slaapjes.
Wat dat eten betreft ga ik nu met het Cb bellen. Want ik probeer het op gevoel te doen maar mijn hoofd roept om bevestiging. Heb je de reacties hier gelezen, bij het schema topic. Die zijn allemaal anders.
Tot snel weer en Liefs allemaal!