gezellig maar vermoeiend

hoi meiden,
wij hebben vandaag (eerste kerstdag) bij vrienden doorgebracht. Het was super gezellig, de kinderen hebben zich prima vermaakt, we hadden allemaal leuke cadeaus voor elkaar en het eten was erg lekker.
Maar toch moet ik eerlijk zeggen dat ik gewoon helemaal op ben na zo'n middag en avond. Erg hè. Vooral het constant op Sarah moeten letten die hyper actief rond rent en de kleine Shira die gewoon wat van slag is door alles, is erg vermoeiend.
Ik merk dat alletwee de kids uit hun ritme zijn en dat heeft een soort van terugslag na zo'n dag.

Herkennen jullie dit en hoe ervaren jullie deze dagen?

groetjes Tamar

Wij hebben het ook heel gezellig gehad. We hebben gisteren eerst kerstontbijt gedaan thuis. Vervolgens zijn we naar mijn ouders gegaan, die hadden cadeautjes voor de kinderen. Daarna naar huis, voorgerecht gemaakt, en toen naar mijn schoonzus. Was erg gezellig, maar Eline was idd helemaal gaar. had ook geen middagdutje gedaan. Dus toen we weer thuis waren moest ze heel erg huilen. Vanmorgen om 5 uur lag ze weer te huilen, en nu ligt ze lekker bij papa in bed.

Ik kreeg familie te eten en het was supergezellig. Het enige nadeel is dat ik moe ben, omdat ik erg laat naar bed ging.
Verder ging Feline rond 9 uur naar bed en ze werd om half 8 wakker, erg netjes dus!

Vanmiddag naar mijn schoonouders om daar te eten (als Gijs beter is). En dan is kerst voorbij en dan met nieuwjaar heerlijk thuis!

groetjes Maris

Hai,

Ik begrijp wel dat de kids van slag zijn,zeker een baby! Ik heb het niet zo ervaren, Jesse kwam later dan normaal op bed, maar is gewoon erg vrolijk en heeft nergens last van. Vandaag blijven we lekker thuis.
Alleen zijn mijn vriend en Jesse hard gevallen, dus Jesse loopt een beetje mank. Ik zie ook een kleine bloeduitstorting op zijn voet, Ik kijk het even aan, echt pijn geeft hij er niet aan.

Fijne dagen!
Gr Linda

Terug
Bovenaan