Gezellig meekletsen

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik wil hier even een oproepje plaatsen voor een nieuw forum.

Wij zijn een gezellig forum met een kleine groep vrouwen (60) die met elkaar kletsen over zwanger worden, zijn en de kinderen.

Ons groepje zwanger worden is een beetje uitgedund, ondertussen zijn de meeste vrouwen zwanger.

Wij zijn dus op zoek naar vrouwen die gezellig met ons mee willen kletsen. Er hangt een leuke sfeer en omdat het niet een heel groot forum is, leer je elkaar ook snel kennen.

Kom eens met ons meelezen en meld je eventueel aan.

Groetjes Linda

www.jereno.nl, onderaan de pagina staat de link

TOT SNEL!!!

Niet om het een of ander Jereno, maar vind je het niet raar om op een forum mensen over te halen om naar een ander forum te gaan?

Het komt bij mij eerder over als reclame gezien de website waar je naar verwijst en dat terwijl dit forum niet bedoelt is voor commerciele doeleinden.

Balen dat je forum leegloopt, misschien zorgen dat ie goed te vinden is in zoekmachiene's?

Hoi Summeke,

Het is absoluut niet bedoelt om reclame te maken voor mijn site, want als je het forum toevoegt aan de favorieten hoef je geeneens via de site naar "binnen" te gaan.

Het is ook niet zo dar de site leeg loopt we hebben een hele trouwe groep mensen wie vaak op het forum zijn. Het is op het moment alleen het geval dat er een hoop zwanger zijn en nu  dus op een ander deel van het forum schrijven, ook nog bij het zwanger worden, maar voor de meiden die zwanger willen worden is het wel leuk als er meerdere vrouwen zijn die in het zelfde schuitje zitten.

Eigenlijk komen wij allemaal via dit forum om mijn forum terecht, dit omdat er een hoop vrouwen zijn die dit forum toch wel erg groot vinden en het forum heeft een periode gehad met een hoop problemen.

Ook zie je op dit forum een hoop vaste groepjes en daar zit niet iedereen op te wachten. Om je forum via een zoekmachine aan de man te brengen is niet zo makkelijk, je komt niet zomaar bovenaan de zoek machines terecht.

Maar ik plaats af en toe hier een oproepje om te kijken of er nog mensen zijn die bij ons ook mee willen kletsen en ik moet zeggen dat er elke keer toch weer een paar vrouwen zijn die ook bij ons mee komen kletsen.

Groetjes Linda

Het is mij duidelijk hoor Linda, verder ook no hard feelings
Ik wilde je alleen even wijzen op het stukje commerciele voordat je minder leuke reacties krijgt en evt. via de redactie te horen krijgt.

Ik voel me ook niet aangevallen hoor, misschien komt het door de hormonen dat het zo overkomt haha.

Als ik het commercieel zou bedoelen zou ik wel te koop gaan lopen met mijn aanbiedingen of zo, maar dat is echt niet de bedoeling van deze oproep. Het is echt alleen maar om mensen te laten weten over ons forum en we hopen natuurlijk dat er een aantal vrouwen met ons mee gaan praten, ik wil niet zeggen dat ze hier niet meer "mogen" komen, want zelf lees ik hier ook nog geregeld mee.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan