gezellig op de creche

A

Anoniem

Guest
Ik had gisteren even mijn fototoestel meegenomen naar de creche en ff wat plaatjes geschoten van Annique.
Eigenlijk heb ik dat nog nooit gedaan, maar vond het wel leuk om zelf wat foto;s van de creche te hebben.
Ze vind het zo leuk daar, en heeft altijd zoveel plezier.
Gisteren had ze een wat zwaarder dagje, want ze zat bij mij op de groep, en de jaloerse reacties krijgen we nu wel, als ik met een baby op schoot zit, een ander kindje verschoon, met een papa of mama praat, als ik even wegloop  hahhaa en ga nog maar ff zo door....
dus we hebben maar besloten dat ze vanaf nu maar op de andere groep zit als op de groep waar ik werk. voor ons allebei wat fijner en rustiger.

wie zegt dat de wipstoelen voor babietjes zijn????

als we schriftjes aan het schrijven zijn, dan wil annique er ook graag bij zitten en op haar manier ook schrijven...

ff drinken en koekje eten. jummie

ff lounchen en boekje lezen op de grote relaxte kussen

en als we dan naar huis gaan, gaan we voor 1 keertje even bij de mac langs..
dit doen we niet dagelijks hoor hahaha,
we hadden geen zin in koken... heb je soms hihi
annique heeft ontdekt dat ze zelf ook haar patatje kan dippen in de saus.
en dan afslikken en niet t patatje opeten maar nog een keer dippen, net zolang tot t patatje bijna geen patatje meer is , maar een doordrenkt kwijl stokje hahaha

liefs sandra

leuke foto's!! Altijd leuk om te hebben toch?
Thomas is ook gek op dippen, hihihi! En ook bij de grote gele M ja! En kroepoek in de sate-saus, en chips in de saus, bij Thomaskan sindsdien alles gedipt worden. Nou heeft ie zelfs bij opa gezien dat er koekjes in de koffie kunnen.... Er zijn dus al heel wat mensen geweest die hun cake met muis in de koffie terugvonden...

kus, marieke

Terug
Bovenaan