Gezellig

Hoi dames, ik was laatst aan het surfen op het internet en kwam een heel gezellig forum tegen! het is lekker persoonlijk en je kan mensen direct prive berichten sturen! ik ben er niet meer weg te slaan! misschien ook iets voor jullie?? (hier vind ik het ook gezellig alleen het jammere is dat je mensen niet kan terug benaderen en dat kan bij dat andere forum wel)

http://62.131.172.198/forum
 
Nou ik ben effies weesten kijken. en ziet er inderdaad wel leuk uit! is errug overzichtelijk! ik heb me eerst voorgesteld dat was namelijk de bedoeling maar ik blijf hier ook lekker komen! ze hebben zelfs allemaal foto's van de buikjes en leden op het forum staan. er zitten zwangeren, meiden die zwanger willen worden en mamas dus dat vind ik persoonlijk wel fijn dat je niet weg hoeft als je zwanger bent!
 
Hai
Ik heb zojuist die site eventjes bezocht maar ik krijg overal Access Denied, en dat terwijl ik mij wel al heb voorgesteld... Is het de bedoeling dat je eerst zelf een berichtje plaatst? Ik kom niet verder dan inloggen en items openen lukt al niet. Hebben jullie hier een reactie op? Ben erg beniewd naar de inhoud van die site. Greetings
 
Ja ik weet het! Je meld je eerst aan. dan stel je je eerst voor! en dan krijg je van de beheerders toegang om bij de rest van het forum te komen! en dat is zeker de moeite waard!
 
Terug
Bovenaan