gezellig

Het lijkt me eigenlijk heel leuk om in contact te komen met meiden hier uit de omgeving die ook zwanger zijn.
Ik ben dus Ank, 24 jaar, bijna 11 weken zwanger en woon in Den Bosch.

Het lijkt me leuk om meiden te leeren kennen die ook in het begin van hun zwangerschap zitten en zo de gezelligheid kunnen delen.

Wie weet....

Liefs, Ank
 
He ank,
lijkt me leuk, al ben ik nu dan pas vijf weken (daar houd ik me maar aanvast, want tenslotte had ik mijn echte positieve test pas vorige week, dus kan het echt zo zijn dat ik vijf weken ben en mijn zwangerschapverschijnselen stoppen niet, en nu bedenk ik me dat ze de laatste twee weken echt heftiger waren .misschien was het een poosje terug toch van het stoppen met de pil..)
ik ben dan pas uitgerekend in de eerste week van mei.
Ik dacht, misschien wil je alleen met de maart moeders die net zo ver zijn als jij, maar dan zou je je berichtje vast welop het maartforum gezet hebben.
ik hoor het van je
liefs marian , 24 jaar uit houten.
 
Ik was al een beetje nieuwsgierig of je zou reageren, leuk!!
En nee hoor, het gaat er mij alleen om dat je een beetje in dezelfde periode zit. Het lijkt me namelijk heel....ja....anders...om met vrouwen die bijna uitgeteld zijn wat meer contact te hebben zeg maar. Je hebt dan toch andere dingen te bespreken. Het lijkt me leuk om elkaar wat beter te leren kennen, ik hoor wel van je.

Liefs, Ank
 
hallo ik ben Zomer, 24 jaar en 18 weken zwanger, kom uit midden-limburg, dus misschien niet helemaal uit de buurt die je zoekt, maar je kunt natuurlijk altijd reageren als je wilt!
succes met de zwangerschap en geniet er maar lekker van, want het gaat ontzettend snel!
 
wil je dan mailadressen uitwisselen?
ik heb nog steeds nergens last van. dus ik houd het op positief gebeuren. dat probeert de rest van de fam en vrienden ook te doen...
Hoe voel jij je nu? heb je geen klachten, of worden ze al minder?
ik ben benieuwd
 
hallo hier Antje ik ben morgen 11weken zwanger.Ik las net een mail van Ank die al een buikje heeft en dat er een vrouw zij het word een meid.Dat is leuk. Ik vind het nog leuker als we het strakjes voelen bewegen dat vind ik bijna het leuks van de zwangerschap,dat je nu al een beetje met je kind kan spelen,is het jou eerste ik hoor nog van je ajuu Antje.
 
Hoi Zomer, Ik zet zo m'n mail adres hier wel even neer dus mailen lijkt me erg gezellig.
Het wes eigenlijk m'n bedoeling met meiden uit de buurt omdat het me leuk lijkt om als het klikt een keer awt af te spreken of zo. Nou ben ik heel slecht in vere afstand contacten dus vandaar.

Ik voel me echt geweldig, geen klachten meer en helemaal happy. Maandag ga ik weer beginnen met werken en heb er erg veel zin in.

Voor de meiden die het leuk vinden, mijn mailadres is ralphlies@home.nl

Ik heb geen eigen email maar samen met mijn mannetje.

Nou, ik wacht af!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan