gezellig

dag meiden,ik ben van het zwanger worde forum,maar wat mij opvalt hier,dat het niet gezellig is hier,ik lees een aantal vragen en reaktie,s maar het gaat er niet lekker aan toe,meiden kop op,het moet een leuk forum blijven,ik lees hier wel is vindt ik altijd wel leuk om te doen.nou meiden ik hoop jullie snel te volgen gr manuela
 
Wat een onzin. Waarom is het niet gezellig hier???? Als je het hier niet gezellig vindt, moet je hier niet komen denk ik dan...
Ik begrijp dat je het vast niet vervelend bedoeld, maar met zo'n berichtje maak je het er ook niet gezelliger op!
Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn, succes.
 
Hoi Manuela,

Je hebt wel een beetje gelijk hoor maar er wordt eigenlijk alleen een beetje ongezellig gereageerd op een bepaalde anoniem die hier steeds rare stukjes schrijft.Verder zijn mijn vragen altijd vriendelijk beantwoord.
Hoop dat je snel zwanger bent,
Groetjes
 
Niet gezellig? Ik vind dat het er hier aardig leuk aan toe gaat hoor! Ja, af en toe een hormonale uitspatting, maar dat hoort er bij.

Waarom begin je dit onderwerp eigenlijk? Ik dacht dat jij je op andere dingen ging concentreren?
 
Laatste anoniem,
Hoe je je reactie afsluit, dat bedoelt Manuela waarschijnlijk.

Ik vind dat er hier vaak bot word gereageerd. Waarschijnlijk ligt t aan onze hormonen denk ik dan maar... Hoewel ik dat voor mijzelf geen excuse zou vinden om zo te antwoorden.
Mijn vragen zijn altijd wel beantwoord en nu ik zelf wat verder bent antwoord ik zelf ook weleens uit mijn ervaring.
 
als je het niet gezellig vind dan kom je toch niet?
het hoeft trouwens ook niet super gezellig te zijn. dat is hier niet preoriteit nummer 1!
het gaat erom dat je antwoord op een vraag krijgt of geeft. maar sommige vinden een hard antwoord altijd meteen niet gezellig meer. meer hun probleem denk ik.
groetjes van sandy
 
dames zo bedoel ik het niet!!omdat er gescholden wordt,en anoniem ik richt me ook op andere dingen ,maar kom gewoon even kijken,het lukt me aardig om er afstand van te doen,maar vindt het leuk om af en toe is te kijken,niet meer elke dag,maar het wordt verkeerd opgevat,ik bedoel het gewoon tegenover die mensen die zulke rot dingen neerzetten.elke keer wordt er op zoals ik nu neerzet verkeerd geantwoord,omdat het in de negatiefe zin,wordt gedacht nam het aleen voor jullie op,zo bedoel ik het veel sucses gr manuela
 
Ik denk dat het eraan aan ligt hoe dat er op sommige berichtjes gereageerd wordt, maar goed iedereen mag een mening hebben, en omdat die bij iedereen verschillend is kan dat weleens botsen.

Toch komt het relatief heel weinig voor dat er bot gereageerd wordt, de meeste reacties zijn altijd positief.
 
Terug
Bovenaan