Gezellig....

Zit ik gisteren nog te tikken bij het onderwerp over potjesvoeding vanaf 4 mnd. dat we dat onderwerp maar moeten sluiten, omdat het heftige reacties oplevert....komt het volgende onderwerp er meteen aan. Namelijk de oorbellenkwestie.

Eerst was het wel zo gezellig dat de forums van jan. t/m april zijn samengevoegd tot 1 voorjaarforum, maar het wordt er nu niet leuker op.

Patricia, het is  wel kinderachtig om nu ineens over anderen als "mutsen" te praten. Het feit dat je het met Dotjoh eens bent is prima, maar je hoeft dan niet zo  te reageren.  Patricia en Dotjuh, misschien moeten jullie een topic voor jullie samen openen. Jullie zitten samen op 1 lijn en kunnen het volgens mij wel met elkaar vinden.

Laten we het nu gezellig houden. Gewoon advies en tips. Het is al vaker gezegd...

ennuh... we kunnen het zeer goed met elkaar vinden.
snap gewoon niet waar mensen zo een probleem van maken als ik iets normaals vraag.
en dat patricia zegt dat het mutsen zijn, is dat kwaad maar al die mensen mogen mij wel een gevoel aanpraten alsof ik een slechte moeder ben. want zo komt het er bij mij op neer. al dat commetaar.

Hallo meiden
Ik ben het ergens wel mee eens met emmy we moeten het gezellig houden ja dat ze het samen goed kunnen vinden begrijp ik wel en daar is het forum ook wel een beetje voor dus zowat maar ik vind het inderdaad ook wel een kwalijke zaak dat het woord mutsen word genoemd want dat is respectloos. Do je moet je eigen niet gelijk zo aangevallen voelen iedereen denkt anders dat is gewoon zo ik ben niet zo lang geleden ervan beschuldigd dat ik mijn zoon zou mishandelen door iemand die ik ken en ik laat het ook van mijn rug afglijden en het was ook discussie respect naar elkaar toe en pas op hoe je iets brengt dat je mensen kan kwetsen met bepaalde opmerkingen. Ik zelf kan ook heel bot reageren maar ik probeer wel altijd iedereen in zijn waarde te laten.Dat zou hier toch ook moeten kunnen en we hebben allemaal een ding gemeen dat we allemaal een mooi kindje hebben gekregen en dat je wel eens met iets zit en advies vraagt ja kunnen mensen ook hun eigen mening op geven waarom niet en we kennen elkaar niet echt persoonlijk sommige misschien wel maar we zijn er om elkaar een ruggesteun te geven

Hallo
Nou heb ik do er wel op aangesproken patricia is wel een beetje onrust aan het stoken Want de manier waarop je bezig bent patricia vind ik een beetje kinderachtig dat is helemaal onder mij niveau   hier hou ik helemaal niet van iedereen in zijn waarde laten dat je do een steun wil geven prima maar dat kan ook anders nou ik hoop dat het kan want anders heb ik er ook niet zoveel zin meer in ik verlaag mezelf niet tot dat niveau

quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2008 10:43:29'));

Hallo
Nou heb ik do er wel op aangesproken patricia is wel een beetje onrust aan het stoken Want de manier waarop je bezig bent patricia vind ik een beetje kinderachtig dat is helemaal onder mij niveau   hier hou ik helemaal niet van iedereen in zijn waarde laten dat je do een steun wil geven prima maar dat kan ook anders nou ik hoop dat het kan want anders heb ik er ook niet zoveel zin meer in ik verlaag mezelf niet tot dat niveau

oja ben ik een onrust stoker ja!!!de gene die er telkens op door gaat is dat eerder,ik geef mijn mening en mutsen is nog een normaal nederlands woord kijk maar in het woordenboek,zou je zo ook gereageerd hebben als jou kindje ook oorbellen had of was je dan met ons mee gegaan!!!!tis gewoon triest hoe sommige reageren en het zijn vaak de zelfde die andere een gevoel moeten aanpraten dat wat ze doen echt niet door de beugel kan en dat hun alles wel perfect doen GA DAAR EENS OP LETTEN maar nee jij verlaagt je niet tot dat niveau hahaha laat me niet lachen wie gaat hier nou lopen klagen dat je dit niet oke vind jaja zegt over mij dat mutsen erg is maar dat jou niveau hoger is als mij mag wel boeiend weet je wat jij zou moeten doen als dit niet tot jou niveau behoord lekker gewoon verder lezen en niet reageren dan verlaag je je niet tot ons niveau EN WAT IS ONS NIVEAU EIGENLIJK!!!JIJ PRAAT NET ZO HARD MEE

Hallo
Nou dat zie je maar weer hoe je eigen gelijk opstelt ik ben effe wat ouder dan jij en als ik wil reageren doe ik dat en als ik reageer laat ik iedereen in zijn waarde maar zoals jij overkomt vind ik een beetje onvolwassen het gaat hier niet over dat er met een vinger word gewezen die doet het goed en die doet het fout nee helemaal niet iedereen heeft zijn eigen mening en ja ik wil geen muts genoemd worden dus zo zie je maar weer hoe je gelijk reageer ik vraag jhet op een normale manier maar ik laat mij eigen toch echt niet beledigen door jou en ik heb helemaal niet gezegd dat hier iemand wat fout doet alleen even op je woorden letten en over do gesproken ja dat ze er misschien een beetje onzeker van word moet ze niet doen maar die vind ik toch even wat volwassener ovewrkomen dan jou denk er maar eens over na en lees goed voordat je reageer ja en als je iets niet duidelijk is kan je altijd iets op normale manier vragen en ik wil niemand de grond instampen maar aktie zorgt voor reaktie zo is het eenmaal en iedereen mag zijn mening geven maar schelden hoef niet

poepoe, aardig allemaal!!!!!
Nobody is perfect.
Toe laten we het gezellig houden...
En help liever iemand die jullie advies echt nodig heb, dit is weggegooide tijd en energie...
Zoals ik, hahaha.

Groetjes suus

Terug
Bovenaan