Gezellig!!

Hoi allemaal,

moet zeggen dat ik dit forum erg leuk vindt! Er worden regelmatig nieuwe 'discussies' geopend en er wordt vaak gereageerd.

Onze jongste is van begin juli, ik heb dus nog even verlof (en nog drie weken vakantie). Maar er zijn vast en zeker moeders die binnenkort al wer moeten werken.... Veel succes!

Een trotse mama

Hoi mama 1978,

Ja, ik vind het ook een leuk/gezellig forum inderdaad! Hoop dat het leuk blijft, en we nu en in de toekomst veel aan elkaar kunnen hebben en dingen kunnen uitwisselen.
Heb je topic gelezen over je zoontje en het gaatje in zijn gehemelte. Wat gek, had er nog nooit van gehoord joh. Ben je inmiddels al iets wijzer geworden? Je hebt toch al een gesprek gehad met de kinderarts? Ik hoop in elk geval dat het niks ernstigs is en dat ze het goed kunnen behandelen,......
Liefs, eline

Hoi,

de kinderarts heeft met de KNO arts overleg gehad. Nu moeten we morgen naar de KNO arts aangezien deze het zelf even wil bekijken. Afwachten dus.

Gelukkig gaat het drinken een stuk beter (we gebruiken nu Nutriton in de fles).

Hoi hoi,

Spannend joh morgen naar de KNO arts, hopelijk goed nieuws!

Ik ben inderdaad een van de mama's die al bijna weer aan het werk moet! Ben 17 mei bevallen en heb tot volgende week verlof, gelukkig heb ik nog ff vakantie opgenomen en ik hoef pas 1 september weer te beginnen. Weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind. Ik was er laatst even en toen dacht ik: ach het wordt wel weer tijd om wat te gaan doen, maar als ik dan zo thuis zit dan vermaak ik me ook wel en hoeft het werken van mij nog niet! Nou ja, we hebben nog even!

Succes morgen en we horen het wel!

Groetjes Marije
mv Sofie

Hoihoi,

Ik vind het hier ook behoorlijk gezellig. Leuke onderwerpen/discussies. Veel reacties en dingen waar je wat aan hebt.

@Marije:
Veel succes morgen bij de kinderarts. Ik hoop dat het allemaal mee valt. We horen het wel.

Mijn verlof loopt officieel morgen af. Maar ook ik heb nog 3 weken vakantie erachter geplakt. Moet nu 02-09 beginnen.
Mijn vriend heeft morgen zijn laatste werkdag. En dan gaan we maandag lekker een midweekje naar de Belgische Ardennen. We hebben daar een park van Landal geboekt in Froidchapelle. Ik heb er echt zin.
En daarna langzaam aan ons ritme een beetje gaan omgooien, voor als we strakjes allebei weer gaan werken en Evy naar het gastoudergezin gaat.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

Hoihoi,

Sorry, sorry, hierboven de verkeerde naam neergezet; zijn zeker de hormonen nog.
Succes voor mamasab i.p.v. Marije.
Ik vind dat dus echt een nadeel, dat als je reageert, je niet even kunt teruglezen op datgene waar je op reageert.

Hoihoi,

Het is toch echt niet te geloven. Ik ben nu toch wel echt behoorlijk dom bezig.
Weer de verkeerde naam; maak er echt een potje van zo.

Voor de laatste keer:
Mama1978: Veel succes morgen bij de kinderarts.

En nogmaals mijn excuses voor al deze vergissingen/verwarring.

Terug
Bovenaan