Gezellige mama's gezocht rondom Eindhoven!

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb een zoontje van bijna 1 jaar, en ben opzoek naar leuke moeders in de buurt. Wij wonen nog niet zolang in Waalre, en door ons drukke leven weinig tijd om contacten te leggen. Ik zou het leuk vinden om met moeders in contact te komen die ook een kindje hebben rond dezelfde leeftijd. Wie vind het gezellig om in contact te komen?</p>

Hoi hoi, 
wat leuk! Ik woon zelf in den Bosch, op zich niet zo ver van Waalre via de snelweg:) ik ben ook op zoek naar een leuk contact. Ons kindje is 1.5 en zijn naam is Sam. Jesse, ook een leuke naam! 
Groetjes Marjolein 

Hoi marjolein,
Den Bosch is zeker niet ver weg! En ook leuk dat ze in leeftijd niet veel verschillen? 
Ik ben niet zo bekend hier op dit forum.. zullen we nummers uitwisselen ofzo? Weet niet of zoiets ook privé kan?
Groetjes!

Hoi hoi! 
Dat is zeker leuk. Nee dat kan helaas niet, ik zal mijn nummer er nu op zetten in de hoop dat je het snel leest :) en app mij maar. Dan verwijder ik dit berichtje als je mij hebt geappt. 
0639764076 
liefss

Hoi,
ik ben mama van Vic die net 1 jaar is geworden en zwanger van mijn tweede zoontje. Ik woon in Eindhoven en ook op zoek naar mama’s in de buurt. 

Groetjes 

Terug
Bovenaan