Gezellige Mama's in Bergen op Zoom gezocht

<p> Hoi!</p><p>Inmiddels woon ik al weet 2 a 3 jaar in bergen op zoom, maar sinds de geboorte van mijn zoontje (nu bijna 5 mnd) rijdt ik toch niet zo makkelijk meer richting mijn vriendinnen uit mijn vorige woonplaats. Ik ben dus op zoek naar gezellige mama's die het wel zien zitten om hun sociale contacten uit te breiden! Wellicht dat we een klik hebben en samen dingen kunnen ondernemen. </p><p> </p><p>Groetjes Elke </p><p style="text-align: left;"> </p>

Hey Elke,
Ik woon in Bergen op Zoom en ben moeder van Tijs (over 1 maand word hij 2) en ik ben momenteel 11 weken zwanger.
Mocht je het leuk vinden wil ik best een keer afspreken. We kunnen evt ook eerst via mail/app/facebook elkaar beter leren kennen.

groetjes Lilian

Hoi lilian! Lijkt me leuk om contact te hebben. Wellicht is fb het makkelijkste om te starten. Hoe kan ik je vinden op fb?!
Ik ben namelijk niet vindbaar:) als het goed is.
Groetjes Elke

Hoi Elke en andere mama’s in bergen op zoom e.o.
wat leuk om te lezen dat moeders contact met elkaar zoeken
Zelf woon ik sinds 2 jr in Ossendrecht,(tussen bergen en putte ) en het lijkt mij leuk om andere mama’s te ontmoeten tussen de 30/40 jaar
zelf heb ik een zoontje van 2 
Als je ook eens een bakkie koffie thee ,speeltuin of whatever wil pakken om eens te kletsen en te leren kennen zijn jullie reacties welkom ?? 
groetjes Veer

Hoi Elke,
Ik ben jessica en woon ook in bergen op zoom. Ik heb een dochtertje van 9 en ben nu 14 weken zwanger van de 2de. Ik heb zelf niet veel vriendinnen maar zou het leuk vinden om andere moeders te leren kennen.
Als het goed is ben ik makkelijk te vinden via facebook. Jessica omzigtig meesters. Zo niet dan hoor ik het wel via hier ;-)

Grtz jessica 

Terug
Bovenaan