gezellige mama hyves!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

We zijn met een paar meiden een mama hyves gestart. Deze hyves is natuurlijk prive zodat niemand zomaar op de hyves kan komen of meelezen. Ideaal dus voor nieuwsgierige hyvesvrienden! Hier leren we elkaar beter kennen en kletsen we natuurlijk veel over het zwanger worden. Als je zin hebt om gezellig mee te komen kletsen moet je je emailadres naar mamahyve@live.nl sturen zodat je uitgenodigt word op de hyves!

tot snel

xxx de hyves mama's

het is dan niet te merken voor de buiten wereld dat je bezig bent????
gr marjan

Ja dan kunnen mensen ws wel zien dat je lid van die hyves bent.. En dan gaan ze uiteraard dingen vermoeden. Vandaar ik mij ook niet aanmeld. Miss later..
Maar bedankt voor de tip xmamax

ja bij mij wordt er al gereageerd op van ben je soms zwanger?? ze zitten maar te gissen.
ook omdat we klus bedrijven hebben laten komen wegens de zolder te gaan verbouwen.de verhalen gaan gelijk rond.alleen en me vriendin en ouders weten dat ik mijn spiraal heb laten weg halen.ik kan het niet lang voor me houden.misschien deze keer wel als het gaat lukken.maar bij de andere 2 was ik erg moe,misselijk en erg bleek.bij de 2de moest ik snel stoppen met 6 weken begonnen me bekken weer op te spelen dus met 12 weken ben ik maar gestopt.wilde er niet aan toe geven.ze dreigde met rolstoel ,ja dan moet je wel.
wacht wel even denk tot dat het zover is.
gr marjan

Hi!

Anderen kunnen niet zien hoor dat je lid bent van deze hyves! Hij is namelijk onzichtbaar voor niet leden.
xxx

Terug
Bovenaan