Gezelligheid in de nacht :)

<p>Hallo mama's,</p><p>Wij hebben 'n heel lief vrolijk meisje van 5 en halve maand. Slapen s'avonds is eigenlijk nooit 'n probleem geweest. Nu nog niet echt, maar ze komt wel moeilijker in slaap heb ik 't idee. Ze wil van alles, rollen naar de buik, gezellig kletsen, vind 't maar al te grappig als we 't speentje komen geven, kortom alles behalve slapen. Ze slaapt wel in maar wordt tegenwoordig vaker in de nacht wakker en dan is 't 1 groot feest in bed. De ene nacht duurt dit maar heel even en de andere nacht kunnen we er heel vaak uit. Ze huilt verder niet of zo en is lekker vrolijk, maar goed de nachten zijn er nog altijd om te slapen haha. Herkenbaar? Gaat dit vanzelf weer over? Enig idee waarom dit is? Groetjes!</p>
 
Heel herkenbaar, wij probeerden zo zakelijk mogelijk te blijven. Niets zeggen speen en knuffeltje geven muziekje weer aan en zonder wat te zeggen weglopen.
En uiteindelijk hebben wij net gedaan of wij hem niet hoorde. Toen was het twee nachten even een tijd door huilen maar hij sliep ineens weer door! 
 
Hi Merel,
Dankjewel voor je reactie. Huilen doet ze gelukkig niet dat is dan wel weer fijn. Ja precies, dat probeer ik vaak ook. Ik draai haar terug (als ze is omgerold) speentje kus op haar voorhoofd zeg slaap lekker en ik ga weer. Soms gaat meteen goed en de andere keer kan ik 6 keer terug ;). Maar ok, jou reactie geeft vertrouwen we hopen dat ze snel weer lekker door gaat slapen.. Groetjes!
 
Hihi hier ook met regelmaat de uitnodiging van mevrouw om te spelen ? zodra ze geluid hoort staat ze in de startblokken hihi indd “zakelijk” blijven ook vermijden we hier oogcontact of praten ? zodra ik 1 vd 2 wel doe word ze echt gek van vreugde ? 
 
Hier ook het zelfde, ze huilt ook niet en als we haar laten dan ligt ze gerust een uur te spelen en dan vinden we haar op de kop op haar buik aan het voeteneind ? maar leggen haar zonder oogcontact en zonder iets te zeggen weer rustig terug en moeten soms ook nog weer paar keer terug. 
 
Terug
Bovenaan