Gezeur op het forum

Heeft iedereen onderhand genoeg gezeurd?! Ik dacht dat we hier op het forum waren omdat we allemaal zo blij zijn met het feit dat we zwanger zijn!
Iedereeen is blij op zijn eigen manier, de een leest heel veel (ook over de gevaren) en wil dat graag kwijt, de ander zit met een hele hoop vragen waar ze antwoord op wil. Hier is het forum toch voor???? Zodat iedereen kwijt kan wat ze wil. Zonder hiervoor een verklaring af te leggen. Er zijn waarschijnlijk meerdere nieuwelingen op het forum (waaronder ik zelf) die geen zin hebben om echte vragen/problemen te noemen, omdat het gevaar groot is dat een of andere anoniem (noem dan ook je naam) je in de zeik gaat zetten.
Nou sorry, maar daar pas ik voor! Als je zo gefrustreerd bent koop een boksbal tegen al je agressie en hou je een beetje rustiger op het forum.

Marja
 
Hai Marja,

Je hebt helemaal gelijk. Ik zeg ook nooit iets en probeerde toen ik zwanger was informatie te halen uit de vragen die al door anderen gesteld worden want ik had ook geen zin om voor schut gezet te worden.
Wat je je wel moet bedenken is dat die anoniemen in alle waarschijnlijkheid geen zwangeren zijn maar of gefrustreerde vrouwen die zelf niet zwanger kunnen raken of etters in de puberleeftijd. Je moet er toch niet aan denken dat die anonieme konijnen die jij bedoelt zich echt voort gaan planten? Een partner vinden is voor dat soort types denk ik al een hele klus of het moet een man zijn die 8 maanden per jaar op zee zit. Je wordt toch gek bij het idee dat je met een vrouwmens als de gemiddelde 'anoniem' hier moet samenleven?

Het zijn ook nog vaak dezelfden die op hun eigen berichten reageren, gewoon om lekker te fokken. Bij een gemiddeld TMF forum krijg je volwassener antwoorden dan hier. In de volksmond heet dit dan ook wel het 'hysterische hormonen' forum. Ik was er op mijn werk al voor gewaarschuwd en het bleek nog waar te zijn ook. Veel mensen komen hier alleen maar om te lezen omdat er hier altijd zo achterlijk met elkaar wordt omgegaan. Koppie koffie derbij en dan lekker lezen wat die zg. zwangere dames nou weer te rellen hebben. Hele pagina's van dit forum worden doorgestuurd naar bekenden en collega's.

Zelf heb mijn zwangerschap bij een ander forum gepost en ik heb er veel aan gehad, ze zijn er namelijk wel, de goede forums maar dit is er niet één van in ieder geval.
De maand moeder forums zijn al een stuk leuker, misschien een tip om daar eens te gaan kijken?

Kift ze lekker lady's! Jullie bezorgen veel internetters een hoop pret en aangezien jullie toch niks anders te doen hebben blijf dit forum vooral verpesten, lache!!
 
Tip: Niet op letten. Het zijn er maar een paar die zo zijn. Gewoon je vraag stellen en je krijgt van de normale mensen vast wel een goed advies.

Ps: Welkom op het forum!!
 
Ik vind het jammer dat deze manier van omgaan sinds een aantal dagen op het forum zit. Ik ben 36 weken zwanger van de tweede en vind het heerlijk om hier mee bezig te zijn. lekker lezen en reageren op anderen op een beschaafde manier. Ik heb reacties gelezen waarbij ik me afvraag hoezo/ waarom. Ik reageer daar niet op omdat ik dat niet zinnig vind. Om maar niet te gillen we moeten het niet doen zeg ik gewoon ik doe het niet.
Ik blijf graag annoniem omdat ik wel wil reageren maar vind het niet nodig dat een ander weet wie ik ben. Daarnaast is het zo je kunt iedere dat een andere naam gebruiken dus een naam zegt ook niets. Ik blijf hier bij het formun en geniet van de normale reacties waar ik wat aan kan hebben en hoop dat een ander ook wat kan hebben aan mijn reacties.
Ik wens een ieder veel succes met haar zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan