gezeur over de "nieuwe" lijst!!!

Hey Maartmama ik ben het met louise eens!
En dan doe ik er nog even een schepje boven op!! Ik vind het veel leuker om te weten wanneer welke meiden die hier actief meekletsen zijn uitgerekend en de meiden die hier lezen maar niet reageren ja daar heb ik dan niet zoveel mee he!!
Dus Annemiek ik vind het prima dat we een nieuw lijstje starten! En ja iedereen is vrij om zichzelf hier aan toe te voegen!!

Groetjes Anne

ps zullen het de hormonen zijn dat we wat feller reageren??? hahahahahaah

vind het persoonlijk ook leuker om het van iedereen te weten, waar ik de afgelopen maanden veel mee heb gekletst....
dan van iedereen die alleen maar kijkt en nooit reageert...

zelfde ploegje zit ook op hyves he....

IK BEN VOOR!!! hihihihi ..

Volgens mij was het van Maartmama ook niet zo bedoeld!
Ik voel me in ieder geval niet aangevallen ofzo... heb even stukje reactie uit andere topic gekopieerd hierheen.

Och nee... Iedereen mag er natuurlijk op...wordt niemand geschrapt hoor! Ook als je alleen meeleest voel je vrij om je gegevens door te geven... wilde de lijst weer bovenaan zetten maar zag toen zoveel mensen waarvan ik niks lees, dat ik dacht die zullen ook wel niet meer meelezen..misschien is er wel iets gebeurd met de zwangerschap ofzo.
Dus ook al lees je alleen mee...van harte welkom vind ik..

Hoi,
Nou ik vond de reactie een beetje overdreven, maar hield maar gewoon mn mond dicht.
Ik heb geen moeite met een nieuwe lijst, iedereen die alleen nog meeleest kan zichzelf toevoegen als die persoon daar behoefte aan heeft.
Daarnaast vind ik hetniet per se nodig dat iedereen altijd reageerd, maar ook dat is een kleine moeite, we delen toch veel met elkaar en als iemand een topic opend is het toch leuk/fijn als daar ook op gereageerd wordt en niet alleen gelezen.
Wij zijn met het mamaforum van 2008 verhuisd naar besloten forum in de herfst en kwamen er toen pas achter hoeveel mensen alleen meelezen, die lezen alles en wij kenden ze niet eens, dat is toch jammer, als je dan toch meeleest kost het ook niet veel moeite om eens in de tijd een keer reactie of topic te openen!!
Groetjes

Hoi hoi!

Ik lees mee, en reageer ook, terwijl ik een april mama ben (bij ons gebeurt er meer op hyves, april-forum ligt een beetje stil). Waar zet ik mezelf neer dan?? hahahaha het maakt me niet uit wie wat doet of laat. We leven in een vrij land en da's iets om trots op te zijn.
Ik zet mezelf niet op de lijst maar ben 2 april uitgerekend van mijn 2e, een jongen. Waarschijnlijk wordt ie een maartbaby omdat ik misschien eerder ingeleid wordt.
Lees en leef graag ook met jullie mee.
Greetz Esz

Hey Esz,

ja mag je zeker op de lijst toevoegen hoor!! En het is zeker ook niet zo dat meiden of mannen die meelezen zichzelf niet op de lijst mogen zetten hoor!! En ik heb er geen problemen mee dat mensen alleen meelezen en niet schrijven! Ik vind alleen niet dat er dan ophef gemaakt moet worden als er een nieuwe lijst wordt gestart.

Dus Esz wees vrij om je toe te voegen aan de lijst en blijf hier vooral gezellig meekletsen.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan