Gezichtje insmeren tegen de kou

<p>Hoi! </p><p>Ik vroeg me af of iemand weet welke crème ik het beste kan gebruiken tegen schale huid nu het zo koud is buiten. Bescherm het zachte baby huisje graag, maar denk dat mijn dagcrème niet geschikt is?</p>

Je hebt van zwitsal een tube: op t wangetje. Een fijne creme! 
Maar ik gebruik vaselinezalf van de dokter. Ooit een tube gekregen toen mijn oudste dochter eczeem had als baby. Het is gewoon heel vette witte vaseline zonder parfum enzo. Heel goed voor een schrale en droge huid. Dus die gebruik ik nu ook voor mijn tweede dochter. Maarja, die kun je natuurlijk niet zomaar kopen.
Neutral heeft ook baby body creme, zit ook geen parfum enzo in. Maar ik weet niet of body creme ook fijn is voor het gezichtje.

Je hebt van zwitsal een tube: op t wangetje. Een fijne creme! 
Maar ik gebruik vaselinezalf van de dokter. Ooit een tube gekregen toen mijn oudste dochter eczeem had als baby. Het is gewoon heel vette witte vaseline zonder parfum enzo. Heel goed voor een schrale en droge huid. Dus die gebruik ik nu ook voor mijn tweede dochter. Maarja, die kun je natuurlijk niet zomaar kopen.
Neutral heeft ook baby body creme, zit ook geen parfum enzo in. Maar ik weet niet of body creme ook fijn is voor het gezichtje.

Ik gebruik weather protection van Naif. Verder zelf heel gevoelige huid dus let heel erg op of mijn zoontje geen overgevoelige reacties krijgt, maar tot nu toe niks! De creme zelf is heel fijn, vet en ruikt ook lekker.Zelf gebruik ik vaseline (gewoon van die dikke doorzichtige) als het buiten echt heel koud is. Als mijn zoontje toch reageert/zou reageren op de Naif zou ik dit ook bij hem smeren.

Je hebt trouwens ook de Calendula zalf van Weleda. Weleda Calendula Baby weer en wind balsem heet deze. Die vind ik persoonlijk nog fijner.

Terug
Bovenaan