gezichtsverlamming eerste zwangerschap

<p style="text-align: left;">Hallo Dames.. 3 jaar geleden heb ik gezichtsverlamming gehad (tijdens mijn zwangerschap) Ik had erg hoge bloeddruk, En ik was ingeleid met 33 weken.. Nu is mijn dochter 3 jaar oud en ze is gelukkig gezond.. In mijn hart weet ik dat ik erg graag nog een tweede kind wil. Maar ik ben toch bang. Want het was heel erg triest wat ik allemaal heb meegemaakt tijdens mijn eerste zwangerschap. Nu is mijn vraag of iemand het ook Tijdens zijn eerste zwangerschap hoge bloeddruk heeft gehad met gezichtsverlaming. En hoe het ging met tweede zwangerschap? </p>
 
Ik heb het laatst op tv gezien. Het schijnt erg zeldzaam te zijn. De vrouw die het had gekregen bij haar eerste zwangerschap heeft het de 2e keer niet gekregen. Als je toch erg bezorgd bent zou ik het even bespreken met je huisarts. 
 
Ik heb het laatst op tv gezien. Het schijnt erg zeldzaam te zijn. De vrouw die het had gekregen bij haar eerste zwangerschap heeft het de 2e keer niet gekregen. Als je toch erg bezorgd bent zou ik het even bespreken met je huisarts. 
 
[quote quote=10166388]
Ik heb het laatst op tv gezien. Het schijnt erg zeldzaam te zijn. De vrouw die het had gekregen bij haar eerste zwangerschap heeft het de 2e keer niet gekregen. Als je toch erg bezorgd bent zou ik het even bespreken met je huisarts.
[/quote]
Hoi hoi bedankt voor je reactie ik moet zowiezo bij de volgende zwangerschap voor dat ik stop met de pil een afspraak maken met de ziekenhuis. Maar zelfs dat durf ik niet. ?
 
Hey @aays.
Ik heb het zelf gelukkig nooit gehad maar had de behoefte om te reageren op je post.
Allereerst wat klinkt het heftig wat je hebt meegemaakt zeg, hopelijk heb je wel goede begeleiding gehad tijdens je zwangerschap maar ook daarna.
Wat hierboven ook gemeld staat zou ik ook een afspraak maken met de huisarts, desnoods om het er alleen over te hebben. Ik begrijp dat je angstig bent, maar als je hart zegt dat je nog een kleintje wilt zal ik daar alles aan gaan doen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
De eerste stap is vaak het moeilijkst maar vertrouw in jezelf, jij kan dit!
Gr patricia
 
Terug
Bovenaan