gezin compleet. Reactie doe ik zo even

baal baal.
plaats ik een reactie staat die er niet.
dus bij deze nog een keertje.

ik weet nog niet twijfel nog iets.
eerst dacht ik een vierde misschien ook nog wel.
maar denk nu dat 3 ook wel genoeg zijn.
deze zwangerschap valt toch zwaarder dan de andere 2.
en vraagt zowel lichamelijk als geestelijk wat van je zo' n zwangerschap.

anticonseptie ik denk dat we eerst condoom gaan gebruiken aangezien ik wel bv wil gaan geven. vorige keer minipil gebruikt tijdens de bv, maar deze keer komt die erbij niet in.
heb toch het idee gehad dat dat geestelijk niet ten goede kwam. aardig deprie geweest naar mijn zoons geboorte.
en tone met de minipil stopte voelde ik me al veel beter. ook hulp verder gehad hoor.
de gewone pil ben ik ook niet zo van, want zelf naar dat ik daar mee stopte voelde ik me nog weer iets beterde.
dus zien nog wel even van hoe en wat.
groetjes van mij

Tja, wanneer ben je compleet. Ik zou zelf heel graag 4 kindjes willen, maar ik weet dat dit financieel niet voor ons is weggelegd. Ik hoop dat ik ooit nog een 3e kindje mag verwelkomen in ons gezin. Maar als dit niet zo is, ik ben heel gelukkig met mijn man, mijn zoontje en de aankomende baby!

Tussen de geboorte van mijn zoon en de zwangerschap hebben wij condooms gebruikt. Ik ga niet meer aan de pil, merk dat ik me daar veel slechter door voelde. Wat we dadelijk doen, weet ik eigenlijk nog niet.

Ik weet nietof mijn gezin compleet is straks. Ikzelf droom van 3 kindjes, en hopelijk gaat mijnman daarin mee!

Ik ga waarschijnlijk weer aan de pil, voor zolang dat k me daar prettig bij voel. Heb nog al wat dol met de pil dus vandaar!

Liefs

Droom is altijd 3 of 4 kindjes geweest (toen was ik nog jong en onbevangen....). maar nu niet meer.... na (en tijdens) weer een lastige periode is het klaar voor ons... ik doe dit niet meer... dan nog maar een pup erbij.... het kost me teveel energie... ben er geen leuk mens meer door... nu zitten we geloof ik ook lichtelijk extreem in een situatie maar goed... ik ga dit weer fijn verwerkt zien te krijgen en klaar...

Voor wat betreft "safe sex"... weet het nog niet... aan 1 kant de pil... aan de andere kant is mijn echtgenoot ook bereid maatregelen te nemen... hij vind dat de pil echt troep is... en dat is natuurlijk ook zo.... dus ja.... we zullen zien.. first things first.....

Terug
Bovenaan