gezinnetje compleet?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden..

ik was benieuwd wie nu zeker weten dat hun gezinnetje compleet is!
en wie weten zeker dat ze nog meer kindjes willen.

wij hebben altijd gezegd dat we minstens 3 kindjes hoopten te krijgen en max 4.
nu we er 3 hebben gekregen  twijfelen we nog enorm.
we praten er wel veel over, we hebben beide niet het gevoel dat we compleet zijn maar dat vinden we ook moeilijk te zeggen nu Senna nog maar 11 weken is.
we willen minstens wachten tot Senna 2 jaar is voordat er eventueel een kleine bij zou komen.
en misschien denken we er dan wel anders over, en vinden we het wel prima zo!
ben benieuwd naar jullie reacties

Liefs Jenny (Ismay,Noa Lyn & Senna)

Ik heb altijd wel 5 of 6 kinderen gewild. In ieder geval 3 of 4. Mijn vriend heeft altijd gezegd dat hij geen kinderen wilde, maar zegt nu dat ie voor een tweede niet zal wegrennen  (echt weer een mannen uitdrukking hihihi).
We zullen denk ik zeker wel voor een tweede gaan en als het aan mij ligt voor meer. Nu alleen maar hopen dat mn vriend het ouderschap zo leuk vindt dat hij zijn mening herziet.
Het blijft (helaas voor mij) toch echt een beslissing waar je met zn tweeen helemaal achter moet staan!

xxx
Petra

Ik weet 1 ding zeker; IK WEET HET NOG NIET!

We hebben 2 gezonde kinderen. Een jongen en een meisje. Best een compleet gevoel. Mijn vriend houdt het het liefst bij 2 kindjes. Maar ik vind 3 ook wel heel erg leuk.
Maar niet praktisch en financieel niet makkelijk.

De toekomst zal het leren. Maar vooralsnog ben ik heel tevreden met 2 kinderen!

Liefs! Billie

Tja, bij ons eigenlijk hetzelfde als bij Billie. Ik wil heel graag nog een derde. Mijn man denkt dat we de kids dan niet genoeg aandacht kunnen geven. En dan nog het financieele plaatje. Ze moeten toch allemaal (haha) de mogelijkheid hebben om te kunnen studeren. En we zouden iets moeten verzinnen wat betreft de slaapkamers.

We zien wel, voorlopig niet.

Groetjes,
Nelly.

Wat mij betreft is ons gezinnetje nu compleet!
Ik vond het na 2 kinderen eigenlijk al, een meisje en een jongen,  maar toen de jongste 4 jaar was en naar school ging begon het toch weer te kriebelen.
De 3e was dus een meisje en toen wilde mijn man eigenlijk toch nog wel een zoon.
Gelukkig voor hem was de 4e dan weer een jongen want nu doe ik het echt niet meer!

We zitten nu al met een probleem, want 4 kinderen krijg je niet in een gewone auto.
Nu hebben we sinds vorige week een klein 2e autootje erbij voor het geval we met z'n allen weggaan. Dit was voor ons de beste oplossing, want zo'n 6/7 persoons auto zijn niet echt goedkoop.
Bovendien heb ik nu ook een auto voor de deur als Jacob aan het werk is (!)

Groetjes,
Els
Mama van Elise, Corné, Arianne en Geert

hoi meiden

ja ons gezinnetje is kompleet na twee jongens een mooi meisje.
soms is er nog twijfel maar het zou lichamelijk gezien niet slim zijn.
we mogen tenslotte dan ook erg blij zijn met 3 gezonde kinderen.
groetjes tineke

Vroeger wou ik altijd 2 kids..... altijd een speelmaatje of iemand om mee samen te spannen tegen ons of misschien stiekum ook gewoon omdat men dat van je verwacht...... Mijn man heeft altijd al gezegd er maar eentje te willen.

Na de helse zwangerschap, denk ik niet dat ik dit ooit nog wil. Vlak na de bevalling dacht ik alleen van wel, de bevalling was zo makkelijk dat kan ik nog wel een keertje dacht ik, zwevend op me roze wolkje. Gaande weg ebde dat gevoel weer een weg en kwam eigenlijk de 'verwerking'   van de zwangerschap, daar ben ik nog steeds een beetje mee aan het rommelen en steeds vaker bekruipt met het gevoel DAT nooit meer. Er is zo ontzettend veel gebeurd. Wat als het allemaal niet zo goed was afgelopen als het nu is gegaan ???  Het is niet eens al dat gekots wat er zo in heeft gehakt maar meer de nekplooimeeting, gevolgd door de vruchtwaterpunctie en die onzekere weken (2 weken zijn lang dan!!) wachten op de uitslag als ook wel 2 keer per week die CTG's in de laatste   8 weken.

Ik zeg dus nu het is compleet, maarrrrr ....
Zeker weten? wanneer doe je dat? Daarom hier nog geen sterilisaties omdat ik me zeker bewust ben dat de kans vrij groot is dat ik me bedenk, helemaal omdat manlief inmiddels denkt WEL graag een tweede te willen... whahaha...

We'll see.... time will tell

Liefs,
Anne

Hallo meiden,

Ons gezin is compleet, ook al zou ik stiekem er nog wel eentje willen. We zijn blij met onze 2 gezonde meiden en we weten maar al te goed dat dit geen gegeven is.

Anne,

Omdat ik mijn vorige zwangerschap moest afbreken om medische redenen hebben ze me nu onder extra controle gehouden. Bij mijn zoon Reno* zagen ze het pas met 20 weken dat het mis was, maar dat zouden ze nu eerder kunnen zien. En geloof me hoe zwaar het ook is, want dat is het gewoon 9 maanden lang, het is de moeite waard. Dus meid mocht jij je bedenken, je krijgt er gewoon iets moois voor terug.

Margret, mama van Kaylee, Reno* en Evelyn

Terug
Bovenaan