gezinsuitbreiding

NEE FOUT!!! hahahaha
Ben niet zwanger (gebeurd ook niet meer, de eerst komende 6 jaar ofzo)

Maar we hebben er (bij goed gedrag) een peuter puber bij. Hij is zo lief, leuk en poepig!
Luisteren doet hij goed, heeft manieren geleerd (jaja eet met mes en vork en spreekt 2 woorden ;-))
We hebben hem dit weekend te logeren en om te kijken hoe het gaat met Yoëll. Dat vinden we namelijk heel belangrijk. Bv dat hij wel de hond is en niet gelijk staat aan Yoëll

Let vooral op zn tong hahaha, die hangt hij altijd net met het puntje naar buiten. Dan lijkt hij inteligenter ;-)

Pauline

Wat een schatje!!! Ruim je dweil maar op, met die tong kan hij je hele huis doen!!
Als de kinderen wat ouder zijn, komt hier toch ook snel weer een hond(je), is zo gezellig in huis! Alleen nu geen Duiste Dog meer, maar meer een handzaam hondje.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Dank je nelleke ik voel me vereerd dat hij op mij lijkt haha

En dweilen doet hij niet... het is hem geleerd als hij heeft gedronken dat hij naar je toe komt en zn giegeltje af gedaan wordt. Dus geen gekweil en gezwabber.

Ohh hij is echt heel lief, Yoëll en Turbo maken het samen nu ook al top. Yoëll zegt steeds; Turbo wij zijn vienties (vriendjes) hé.
Yoëll speelt met zn duplo en Turbo volgt hem geinteresseerd vanaf zn plekkie

hey Pauline,

tja ik dacht natuurlijk dat je zwanger was!! ik begrijp dat jullie het (voorlopig?) bij eentje gaan houden? (ben niet nieuwsgierig whahahahahahaha)

wat schattig joh dat je mannetje het zo goed kan vinden met de hond!!

liefs Jenneke

nieuwsgierige Jenneke hihi, maar wil het wel uitleggen hoor ;-)
Inderdaad houden we het er (voorlopig??) bij 1-tje. Vind het erg leuk al die zwangere buiken en kleine beebjes, maar draai er niet warm van. Heb totaal niet het gevoel dat ik weer wil.
Het gaat lekker zo als het nu gaat. We hebben nu een soort van 3 kinderen ;-) en dat gaat heerlijk.
Daarnaast kunnen we allemaal ons ding doen wat we graag doen, dus hier komt geen brusje.

Terug
Bovenaan