Gezocht beste zwangerschapslegging

Hoi
Ik ben op zoek naar een zwarte zwangerschapslegging die niet doorschijnt en van dik materiaal is. Geen sport legging maar voor onder een dikke trui of lang T-shirt te dragen. Hebben jullie tips waar ik de beste zwangerschapslegging kan vinden?
Thanks!

Ik heb een legging van Asos. Weet niet of hij dik genoeg is, maar in mijn beleving schijnt hij niet door. En hij zit lekker :) was een 2pack met een zwart met wit printje en een zwarte

Ik heb er destijds een bij prenatal gekocht. Die had geen elastiek dat knelt op je maag (was zo misselijk brrr), gewoon een buikband zoals bij jeans, en die schijnt nu bij zwangerschap 2 nog steeds niet door. Hij is dikker dan bijv HM leggings. Hij was ook lang genoeg voor mijn lange benen. 
Ik heb er ook nog 2 van anna field. Die hebben dus wel dat elastiek. En later in de zwangerschap en deze zwangerschap kan ik er wel tegen. Ook die schijnen nog niet door. Was een set van 2 bij zalando. Ik vind die van Prenatal wel mooier. Die was wel duurder. 

Ik heb ze bij de lidl besteld. Niet duur en ik heb ze lang kunnen gebruiken want na de zwangerschap vond ik het ook nog lekker zitten. 

Terug
Bovenaan