Gezocht: biosvriendinnetje in stad Groningen!

A

Anoniem

Guest
Hey hoi! Ik heb een heel rare vraag. Ik ben namelijk op zoek naar een bioscoopvriendinnetje in Groningen. Naar de bioscoop gaan is altijd mijn grote hobby geweest. Vroeger ging ik altijd naar de bios met een vriendin, maar die is nu verhuisd. Een andere vriendin zit vaak wat krap bij kas en houdt bijvoorbeeld niet zo van bijv. Harry Potter. Ik moet dus alleen naar Harry Potter en dat vind ik niet gezellig, dan wacht ik liever tot ie op dvd komt. Dus mijn vraag: wie heeft er zin om af en toe een bioscoop te pikken? Mijn favo genres zijn voornamelijk horror en thriller, maar een goede fantasyfilm vind ik ook erg leuk (bijv. Lord of the Rings, Harry Potter e.d.).

Groetjes, Nanda.

Hee Nanda!!!

Ik woon in Hoogezand en het lijkt me best gezellig en leuk om er eens af en toe uit te gaan, dus ook naar de bios!
Ik heb een eigen auto dus ik kom overal!!!
Er zijn nog wat meiden hier die uit de buurt van Grun komen, misschien leuk om met wat meer te gaan?

ik hoor  het wel!!!

Liefs jen mv mike

Goed idee!!
gezellig, ik ben ook wel van de partij!
groetjes sandra uit sappemeer

Hoi Nanda,

Ik woon wel in Groningen, maar ben helemaal geen bioscoopganger. Mijn vriend is een echte filmfanaat, maar omdat ik maar heel zelden met hem meega naar de bios huurt hij veel (echt veel!) films.
Helaas dus wat dat betreft. Maar we gaan nog wel weer eens een (mini)forumdag organiseren en het zou leuk zijn als je dan ook meeging!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Kijk,.. das nu eens een strakke actie!
helaas te ver van groningen anders was ik je komen vervelen haha..

Esmé mv Kay

Hey Nan,

dus jij bent het wel he?!!!

Liefs je vroegere bioscoopvriendinnetje uit Groningen??

Hey Hunnie,

Yep, that's me!!! Had laatst zin om naar Harry Potter te gaan. Maar ja, het is niet Guido's ding. En ook niet Cindy's ding, en zelfs niet Ronalds ding. Dus tsja... Toen dacht ik, ik kijk hier gewoon of er gelijkgestemden zijn!!!

Liefs, Nan.

Maarruh, dames uit Grunn en omstreken... Lijkt me heel gezellig om een keer een mini-forumdag te houden (of een mini-forum-avond?!). Zag laatst al een meeting bij MonkeyDonky in de stad, maar ik werk op woensdag. Anders was ik ook gekomen!

Groetjes, Nanda.

Terug
Bovenaan