gezocht: consultatiebureau regio Elst/nijmegen

hoi,

Over 4 weken gaan we verhuizen naar ELst bij Nijmegen. De gegevens van Jasmijn moeten dan doorgestuurd worden naar Elst. Voor dat ze dat moeten doen, hebben ze een handtekening van mij en van het nieuwe cb nodig (privacywetgeving).
Ik heb echter geen idee waar ik een cb kan vinden. Ik ben nog  niet bekend in ELst namelijk.
Weet iemand van jullie een cb in die regio? Hoeft niet in ELst of Nijmegente zijn, maar als het in de buurt is kunnen zij mij wel verder helpen denk ik.
Op goiudengids.nl en detelefoongids.nl kan ik niks vinden namelijk.
groeten ELKe

hoi hoi,

Als het goed is moet je dat bij de gemeente Elst kunnen aanvragen.
Of
Als je je eigen inschrijft bij de gemeente. Dat is bij mij in Delft wel zo. Zodra je de kleine aangeeft bij de gemeente. Krijg je hier gelijk een brief thuis voor de eerste afspraak. Ook al was dat hier voor de gehoortest dan.  Maar ik weet niet hoe dat in Elst is.

hopenlijk heb je er iets aan.

Liefs,

Rachel

Ik heb het inmiddels aan mijn toekomstige nieuwe buren gevraagd. Ik moet een formulier invullen ivm privacy wetgeving en dat formulier moet ook door het cb in ELst worden ingevuld en teruggestuurd, pas dan mag het dossier over.
Ik hoop dat ze dat een beetje snel doen want precies rond de verhuizing heeft Jasmin haar eerste entingen nodig,
groeten ELke

hoi elke,

ik heb al veeeel eerder geprobeerd te reageren, maar deze site vond mij ineens niet meer aardig. zo te zien heb je het tel.nr gevonden. wat ik even zeggen wou: je komt best dichtbij wonen. ik woon namelijk in tiel. als je nou zegt, goh wat leuk, (ik) kom een keer op de koffie ben je van harte welkom.
gr joeki

Hai Elke,

Ik plaats niet veel berichten maar lees af en toe mee, voor nuttige tips enzo. Vandaar dat ik je vraag las. Ik woon zelf in Nijmegen en moet met onze dochter (bijna 6 weken) hier in nijmegen naar het CB, locatie Wolfkuilseweg. Deze gegvens kun je volgens mij allemaal vinden via de GGD, in Nijmegen valt het CB onder de GGD in elk geval, ik denk dat dat in Elst ook zo is . Als je toevallig in de Westeraam gaat wonen zit je trouwens ook heel dicht bij Arnhem Zuid, binnendoor is dat veel korter dan naar Nijmegen. Succes, ook met de verhuizing

groeten,
patricia

Terug
Bovenaan