A
Anoniem
Guest
mijn ventje is echt een ontzettende smeerkees, als ik hem een hapje geef van zijn fruit of groente kom ik op weg naar zijn mond eerst twee voeten twee handen weer een voet een weggedraaid hoofd en weer een hand tegen, eenmaal bij de mond aangekomen is het nog maar de vraag of deze open gaat voordat echt alles van het lepeltje gestoten word, en als het dan in zijn mond zit, gaat vaak gelijk zijn hele hand of slap erachter aan,
kortom alles zit er onder, handen voetem gezicht buik, wipstoel, de handoek op de wipstoel (ter bescherming van de wipstoel (helpt dus niet) gister ook weer alles onder de wortel.
nu het laatst zo warm was zette ik hem in alleen zijn luier in de stoel, maar nu kan dat niet gezien de temp, hoe doen jullie dat? of hebben jullie niet zulke monstertrjes, er moet toch een manier zijn om het op zijn minst een beetje fatsoelijk te geven.........
kortom alles zit er onder, handen voetem gezicht buik, wipstoel, de handoek op de wipstoel (ter bescherming van de wipstoel (helpt dus niet) gister ook weer alles onder de wortel.
nu het laatst zo warm was zette ik hem in alleen zijn luier in de stoel, maar nu kan dat niet gezien de temp, hoe doen jullie dat? of hebben jullie niet zulke monstertrjes, er moet toch een manier zijn om het op zijn minst een beetje fatsoelijk te geven.........