Gezocht: dunne slaapzak

Hoi dames,

Het onderwerp hoort hier misschien niet thuis, maar ik plaats hem hier toch maar, omdat hier zoveel wordt gelezen:

voor mijn dochter van (bijna) 21 maand ben ik op zoek naar een hele dunne slaapzak. Ze heeft nu wel een paar zomer-slaapzakjes, maar ik vind ze eigenlijk nog behoorlijk dik. In elk geval wel met dit weer. Zonder slaapzak slapen is geen goed idee, want ze klimt en klautert zo haar bedje uit, dus ze moet wel een slaapzakje aan. Ik zoek dus eigenlijk een slaapzak die zo dun is als een t-shirtje ofzo.
Wie weet waar ik zoiets vind? En als het kan niet al te duur. (geen Combi-sleeper of iets dergelijks  van 90 euro bedoel ik).

Alvast bedankt, ook namens mijn oververhitte dochter

Ingrid
 
Hi!
Ik heb een dun zomer slaapzakje. Ik bedoel je hebt zomer slaapzakken en zomer slaapzakken maar die ik heb is echt dun. Ik heb hem bij prental vandaan
Ik lees net dat je er niet te veel voor wil betalen want dan zou je misschien nog bij een outdoor zaak kunnen slagen. Misschien dat ouders die een trekvakantie hebben daar zoiets kopen. Alternatief is om er een zelf te maken. Ik ben niet echt handig maar een slaapzakje ziet er niet heel complex uit.
Welterusten.
 
Hoi hoi

Ik heb er een van de Hema en een van TER Stal. Die zijn beide erg dun. Net wat je zegt, tshirt stof en helemaal niet duur.

Ik denk dat je bij de Wibra of Hans ook wel kan slagen.

Groetjes Ria
 
hoi

Ik heb van de week net een gekocht.Mijn dochter was tegroot voor die andere dus nou heb ik een op de groei gekocht.Eeen van 110 cm bij de wibra.Mijn dochter is nog maar 10 weken maar ze is van haar zelf ook altijd erg warm,maar bij deze zweet ze niet.

groetjes bauwina
 
Terug
Bovenaan