gezocht: goedkoop vakantiehuisje Overijssel

Hoi,

Wie weet er een goedkoop vakantiehuisje(park) in Overijssel?
Ik wil het laatste weekend van april weg. Omdat we pas zaterdag aan het eind van de dag er kunnen zijn (tot en met maandagochtend) vind ik het zonde om naar Center Parcs ofzo te gaan, dat is zooooo duur. Zelfs last minuite.
Het hoeft geen bijzonder park te zijn. Als het huisje maar een beetje schoon is en een tv!

groeten Elke

He hoi,

Weet je wat wij altijd doen voor een goedkoop weekendje weg? Landal Greenpaks! Die hebben echt super goede last minute aanbiedingen. Wij hebben eens een midweek vlakbij Zwolle gezeten voor 99,-   Dat is toen zo goed bevallen, dat we nu zeker 2 x per jaar gebruik maken van hun last minutes. We zijn ook al weekenden weggeweest voor 99,- Geen probleem. Als je niet teveel wensen hebt, gaat dit je ook wel lukken.
Maar nu bedenk ik me dat het dan wel koninginnedag-weekend is, dus dan weet ik het niet zo goed. Het is misschien toch het proberen waard. Wie niet waagt.....

Succes en veel plezier! (ik ga zelf ook weg dat weekend dus we  hopen op mooi weer! )  

Anita

hoi ik heb inmiddels geboekt in Overijssel vlak bij Nijverdal. Een last minute voor 160 euro (chalet). Landal is in dat weekend nog allemaal boven de 200 euro.
Dan lijkt het een super aanbieding maar komen er nog ongeveer 100 euro aan bijkomende kosten bij.
Ik ga met je mee duimen voor mooi weer!
groeten Elke

Terug
Bovenaan