gezocht: goedkoop vakantiepark in Overijssel

Hoi,

Wie weet er een goedkoop vakantiehuisje(park) in Overijssel?
Ik wil het laatste weekend van april weg. Omdat we pas zaterdag aan het eind van de dag er kunnen zijn (tot en met maandagochtend) vind ik het zonde om naar Center Parcs ofzo te gaan, dat is zooooo duur. Zelfs last minuite.
Het hoeft geen bijzonder park te zijn. Als het huisje maar een beetje schoon is en een tv!
Kunnen we mooi eens proberen hoe het gaat met baby op ''reis''

groeten Elke
 
Hoi,
kijk eens via www.weekendjeweg.nl of www.bungalows.nl
Daar kun je voor weinig geld weg gaan. Wij zijn vaak naar Landal geweest. Echt te raden.
Verder kun je op www.vakantiereiswijzer.nl kijken naar ervaringen van andere reizigers bij hotels, bungalowparken, etc.
Hopelijk heb je er wat aan.
Groetjes Veerle
 
hi,

of bij Hogeboom vakantieparken, www.vakantiegevoel.nl dan kan je ook kiezen voor een andere aanreis/ afreisdatum, dus niet persé van vrijdag tot maandag.

en een hotel is met zijn tweeen en een baby ook nog een optie, soms minder duur inclusief een diner.

Miep
 
Hoi,
Wij gaan begin mei een lang weekend  (vrij t/m ma)  naar een hogenboomvakantiepark, en dat voor een zeer klein prijsje! (200,00)
We zitten in een luxe 6 pers bungalow speciaal voor gezinnen met jonge kinderen, dus alles is aanwezig, een badje, wipstoel, box etc.
Het kon nog goedkoper, maar dan zit je in een kleinere bungalow...
Ik heb op de site gezien dat je al v.a zo'n 24 euro per nacht en huisje hebt!
Je moet alleen de anuleringverzekering, theedoeken pakket  e.d. niet willen hebben dan.
Veel plezier!!

Groeten Denise
 
www.besthmenerberg.nl  erg leuke camping en vakantiehuisjes van alles te doen, en super mooie omgeving. Het is niet super de luxe en daarom ook niet duur maar wel van alle gemakken voorzien.

groetjes Nadine
 
hallo alweer,

sorry je kan beter deze link ff aanklikken dan kom je er makkelijker

http://camping.nl/overijssel/ommen/ en dan dus de besthmenerberg aanklikken of natuurlijk een andere.

Groetjes Nadine
 
Terug
Bovenaan