Gezocht januari 2007 mama's!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben Natasja, 30 jaar en 8 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben uitgerekend op 2 januari 2007 en ik heb een clubje opgericht speciaal voor meiden die uitgerekend zijn in januari 2007

Je kunt er gezellig kletsen, ervaringe en tipos uitwisselen, een fotoalbum maken, een dagboek bijhouden, er zijn zwangerschapsbanners, een verjaardagskalender, spelletjes en nog veel meer!

Doe ook gezellig mee met de januari2007mamas group.

Wacht niet en kijk snel op http://groups.msn.com/januari2007mamas/welkom.msnw

Groetjes van Natasja

Of kom gezellig meekletsen op www.oudersforum.nl dat is een heel leuk forum met al zo'n 20 januari 2007 mama's. Uiteraard ook met banner, foto's etc, maar ook een hele goede sfeer!!!
Hopelijk tot ziens!

Ik heb anders al behoorlijk slechte verhalen gehoord over dat oudersforum.nl, maar goed das ieder zijn mening.

Ik ben ergens in januari uitgerekend maar weet nog niet precies wanneer, as dinsdag krijg ik mijn 2de termijn echo dus ik ben heeeeeel nieuwsgierig.

Hoi,

ik ben Nienke 25 jaar, moeder van 4 en zwanger van de 5e. Uitgerkend op 16 januari.

Ik heb ook een megagezellige club voor iedereen die uitgerekend is in 2007.

We hebben al veel leden voor een club die net 2 dagen bestaat. Heel veel januarimoeders en zelfs al een februarimoeder.

Dit is mijn club:

~ Uigerekend in 2007 ~

Als je daar bent kun je op aanmelden (links) klikken. Als je bekend bij clubs bent dan kun je inloggen anders moet je je even registreren. Wat helemaal gratis is.

Hier is mijn msn, als het niet lukt wil ik wel helpen via msn.

fam-de-lange@hotmail.com

Liefs Nienke

Waaaaaaaahhhhhhhh! En waarom heb ik dit nog niet via de geruchtenmolen van Tamaar gehoord? ;-) Of weet die nog van niks? Leuk een brusje voor Valentino!

Gefeliciteerd! :-D

Lenneke (en Vleertje)

Hahaha ik denk dat tamara niet goed opled op het forum, want er staat al een tijdje een zwangerschapsbanner onder mijn naam, hihihi!

groejtes Natasja

Hé Chislaine, ben jij degene die toen op oudersforum kwam spammen voor juni 2005 mama's voor je eigen forum en dat we niet wilden verhuizen? Dan snap ik je opmerking namelijk wel, anders niet, ik heb nog nooit ergens iets negatiefs gelezen over www.oudersforum.nl.
Zo dat moest ik even kwijt.
Er zijn heel veel baby en zwanger forums en iedereen moet gewoon zelf kijken wat ze leuk vindt, maar je moet geen andere forums op onjuiste gronden afkraken, dat is nog fouter dan dit spammen en dat heeft Mirjam sowieso niet verdiend.
Gr Annie

Ho even Annie, je roept gelijk dat ik ben gaan spammen toen en dat vind ik een voorbarige conclusie! Er was daar 1 juni moeder ofzo die vroeg waar de rest was toen heb ik een berichtje geplaatst dat er een heel forum is voor juni moeders. Dat is geen spammen maar informeren. En anders doe je nu zelf ook aan spammen. Wat ik alleen behoorlijk kortzichtig vind is dat Mirjam gelijk het berichtje verwijdert en dan vervolgens ons juni forum overlaad met zielig berichtjes en de mensen onvriendelijk behandelt. Op msn is een complete groep met klachten dus helaas ben ik niet alleen in deze mening.

Maar vind het bijzonder jammer dat iemand die geen idee heeft van het hele verhaal mij gelijk veroordeelt, dat heb ik niet verdiend. En daar ben je het vast niet mee eens maar das jouw zaak. Maar dan wil ik weleens weten waarom 1 berichtje van mij spam is en wat jullie doen geen spam is.

Terug
Bovenaan