gezocht: jongensnaam

Hallo allemaal,

de meisjesnaam zijn we deze keer al uit maar de jongensnaam is echt een drama, heb nu wel duizend namen gezien en het is echt heel moeilijk.
We hebben al een zoon die Tristàn heet, en een zoon die Ikèr heet, daar  moet het dus bij passen.

Wie komt met leuke ideeen?

Groetjes Brechtje

Yep, ben het met je eens, de jongensnamen zijn moeilijk.

Wat ik mooi vind is:
Noah ( zo heet mijn zoontje)
Brent
Luca
Liam
Quint
Lyan
Sem
Bart ( ja lekker hollands ineens)
Tim

Nou dat was het wel even voor nu
Andere nog goede ideen

Groetjes

Dag brechtje,

jongensnamen vonden wij ook moeilijker!
Aiden was de naam geweest van onze dochter als ze geen dochter maar een zoon geweest was

Onze dame heet: Linthe Julia. En ja, daar moet wel een passende naam bj bedacht worden! Dat was   niet makkelijk maar het is ons gelukt voor zowel jongen als meisje.
Beide namen eindigen ook op e..

Meer zeg ik   nog niet want ik vind onze naam zo bijzonder dat ik het nog even voor ons houd, gemeen he?

Andere leuke jongensnamen vind ik Dion, Justin of Kylin.

Na duizende namen op internet en boekjes te hebben gezien duizelde het ons ook. Maar tijdens onze vakantie hadden we de naam ineens.
En dat hoor ik wel vaker. Wanneer mensen ontspannen dat ze ineens helder kunnen denken of creatief en dat ze dan hun ingeving krijgen.

Succes!!!

Hoi,
Wij hebben twee zonen, die heten Skip en Bo.
Waar komen jullie namen vandaan? Die van ons zijn Scandinavisch en dat maakte het zoeken makkelijker... we wilden namelijk een naam die daar vandaag kwam.
Kijk ook eens op www.familyberry.com (of nl.... weet ik ff niet meer)... daar staan heeeel veel namen op.
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip en Bo, 16 weken zwanger van de derde

Wij zijn er nu redelijk uit. Twijfel tussen 2 namen, dit omdat de 1 iets aparter is. Maar ik houdt ze nog wel even voor me. Meisjes namen zijn we dit keer niet mee bezig (zal  het dan een jongen worden???)
Iedereen iig veel succes met het vinden van de juiste naam.
groetjes daan

Terug
Bovenaan