gezocht: knuffel tiamo!

hoi meiden,

Mijn dochter heeft een sterke voorkeur ontwikkeld voor bovenstaande knuffel. Zonder knuffel Tiamo schaap wordt er niet geslapen! Dus het leek mij verstandig om een reserve knuffel aan te schaffen. Helaas zijn deze nergens meer te verkrijgen....En aangezien jullie allemaal rond dezelfde periode zijn bevallen als ik zou het kunnen zijn dat 1 van jullie zo'n knuffel hebben gekregen.

Wie o wie heeft zo'n knuffel en wil hem kwijt? Of misschien weet je waar ik deze knuffel kan vinden? Heb al uren gegoogled...

thx

Marielle

Slim! Heb je al een oproepje geplaatst op http://www.knuffelkwijtsijt.nl/?

Toevallig heb ik vandeweek gekeken of de beer die Kari zo lief vindt nog te koop is, maar helaas.

Succes!

Hi Marielle,

Okke en Pepijn zijn beiden verzot aan BamBam, een soort badstof knuffellapje in de vorm van een popje en een prinsje (Ok heeft een witte prins en Pepijn een blauw manneke). Die lapjes had ik voor de geboorte al gekocht en voor beiden 8 stuks (zodat ze er iedere dag 1 krijgen, anders willen ze op het laatst niet meer dat die dingen in de was gaan en 1 reserve voor onderweg).
Ze hebben ook alleen maar deze knuffels aangeboden gekregen, teneinde drama's te voorkomen (hoezo, mama is een controle-freak)

Maar even voor jou lieve kleine Noa. Heb je Tiamo al gemaild? Ik weet dat bepaalde bedrijven de knuffels tot 2 jaar na de laatste productiedatum nog aanbieden. Juist om deze reden. Mijn buuf haar zoontje had een knuffelpopje en dat was ook uit het assortiment. Vorig jaar kon ze via de producent in België nog een aantal van die tuttels nabestellen. Volgens mij was dat ook Tiamo.

Dus ik zou de producent even mailen of bellen!

Succes!

Liefs Kora & Okke

Hee Marielle,

Wat een schetige knuffel. Kan me voorstellen dat je daar voor de reserve eentje bij wilt.

Heb je al winkels gevonden waar de Tiamo verkopen?  Ik heb zelf ook 2 wittige tiamo knuffels (niet dezelfde), 2e hands gekregen en die kwam ik later nog eens tegen bij de Toys'o'rus in de megastores (Den Haag). Daar  heb je dus een goede kans. Ik heb geen plannen om er heen te gaan, anders zou ik ff voor je kijken. Misschien een belletje doen?

succes ermee.

max

Hee wat toevallig mijn dochtertje heeft ook die knuffel, en wil ook alleen die knuffel, maar nou ik lees dat ze ze niet meer verkopen heb ik spijt dat ik er niet een paar heb gekocht, maar ja ik dacht ze heeft er al zoveel (andere), maar ze wil alleen het schaapje.zal ook eens op jacht gaan ga van het weekend naar duitsland (wie weet), mocht ik er een tegenkomen laat ik het weten.

hoi Paardje,

Nou, als je ze vind in Duitsland dan mag je er ook een paar voor mij meenemen!! Dan kom ik ze wel ophalen! Ze heeft vanaf het begin 3 verschillende knuffels in bed gehad maar ze pakt nu altijd deze. Zit ook zo'n leuk belletje in.

Het is erg jammer dat Tiamo zelf niet levert. Had inderdaad ook zelf al gekeken op hun site. Dit weekend ga ik naar rotterdam en ga daar alle speelgoedwinkels af. Als ik een voorraadje vind zal ik ze dan ook voor jou kopen paardje?

Hopelijk ga ik nog 1 reserve vinden en anders moeten we heeeel zuinig zijn op de knuffel.

gr
Marielle

Marielle, volgens mij heb ik 'm net op Marktplaats gezien.... Kijk hier  maar eens!
En hier  kun je alle schaapjes zien. Of zoeken op 'lammetje'.

Terug
Bovenaan