gezocht; leuke kindercamping

Hallo,
Wij zouden graag met onze kinderen van 3 en 1 naar een camping willen gaan in Nederland of net over de grens.

Heeft er iemand ervaring met een leuke camping waar je met kleine kinderen terecht kunt? Ergens waar je ze goed in de gaten kunt houden en waar ze lekker, leuk en veilig kunnen spelen?
Wij hebben zelf geen tent o.i.d.

Groetjes Josanne
 
Hey !
Wat mij een erge leuke camping lijkt...ben er nl zelf nog niet geweest, we waren te laat met reserveren, is   http://www.sprookjescamping.nl/index2.php
Wij willen er volgend jaar naar toe gaan.
Groeten van Miena.
 
Hoi,

De sprookjescamping is idd een hele leuke camping voor kleine kinderen, wij wonen hier dichtbij en hebben het ook in overweging genomen om daar eens heen te gaan.
Maar dit jaar zijn wij op camping de kleine wolf geweest hier gaan wij volgend jaar ook weer heen deze is ons super bevallen.
Camping de Beeze Bulten is ook erg leuk voor kleine kinderen.
Wij zijn hier dan ook gezegd met leuke kindercampings in de buurt dat wij de eerste paar jaar lekker dicht bij huis op vakantie bliojven gaan.
Ik zou wel aanraden om de populaire kindercamping vroeg te bespreken.
Afgelopen jaar hebben wij heel laat   geboekt en hadden wij geluk dat er 1 plek vrij   was door annulering.
Nu hebben wij 1 september van dit jaar al besproken voor volgend jaar anders was de kans zeer groot dat het plekken waar wij willen staan al verzegd waren.

Groeten Saskia
 
Ik zal eens op internet kijken naar Camping de Beeze. Ik het daar zo dat je ook vanuit je tent toezicht kunt hebben op je kinderen?
Heeft er iemand ervaring met campings in het buitenland?
Groetjes Josanne
 
Hallo,

Kijk ook eens op www.marveld.nl
dit is ook een hele leuke kindercamping

Het ligt in de achterhoek plaats Groenlo vlakbij Winterswijk

Veel succes met zoeken.

Groetjes Mammajesse (04-10-04)
 
Heb je wel eens gedacht aan Kamperen bij de Boer?
Dit heb ik vroeger veel gedaan met mijn ouders en geweldige tijden beleefd. Vooral als het betreffende boeren bedrijf ook dieren dicht in de buurt hebben.
Er zijn twee organisaties binnen Nederland en omliggende landen: SVR Stichting Vrije Recreatie en de VeCaBo. Vaak hebben ze  ook  een  stacaravan te huur.
Veel succes met het vinden van een leuke camping!
 
Terug
Bovenaan