Gezocht: Mooi!! clip van Marco Borsato (Kat heeft het een keer geplaatst geloof ik)

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik was op zoek naar het kopje Mooi, maar kon het niet vinden. Wie heeft het nog.

Ik wil het nl. aan mijn man laten zien. Alvast bedankt.

Evelise

Ik heb hem even voor je bovenaan gezet evelise!
Veel plezier ervan

Liefs Jazzie

Hoi Evelise,

hoe gaat het met je? Voel je je al zwanger? En voelt het anders dan de vorige 2 keer? Hoop dat ronde 9 voor mij ook DE ronde is, maar begin echt aan mezelf te twijfelen. Vandaag zou m'n eisprong moeten zijn, maar ik heb nog helemaal geen positieve ovulatietest gehad!
Maar we klussen gewoon vrolijk om de dag dus we zullen het wel zien over 2 weken!

Nou groetjes! X Janu

Hoi,

Ja, die heb ik een keer geplaatst. Maar ook ik had hem weer van een ander gepikt! Nou heb ik een tijdje terug gelezen op het september of oktoberforum dat iemand hem weer gevonden had. Ik heb hem zelf namelijk niet meer. Helaas! Misschien moet je het even op die forums vragen.
Succes met zoeken!

Groetjes, Kat

Hallo damens!!

Hij staat weer in de lijst van vandaag!!!
dusse... moet snel te vinden zijn

Jazzie

Hallo damens!!

Hij staat weer in de lijst van vandaag!!!
dusse... moet snel te vinden zijn

Jazzie

Hoi Janu,

Het gaat goed met me hoor. En met jou? Ik heb laatst ook al een berichtje voor je geplaatst. Ik vind het heel goed van je dat je zo positief op mijn zwangerschap en op die van anderen kunt reageren. Hoe is is het kindje wat je al hebt? Mijn dochters zijn bijna 5 en 8 jaar. Ik kan bijna niet wachten om het ze te vertellen. De oudste kan al lezen, dus dan wil ik die clip van Marco Borsato laten zijn. We krijgen een baby, staat er dan. Ik ben benieuwd naar hun glunderende gezichten. De oudste heeft al een vermoeden, mijn man vroeg aan mij hoeveel weken is was toen zei ze: weken? krijg je een baby of zo? Dus we praten er niet meer over waar ze bij is. Rond de 10 weken wil ik het vertellen dus dat duurt nog ruim 3 weken. Ik ben niet misselijk, alleen moe. Hoe voelde jij je tijdens je eerste zwangerschap? Nou, ik hoor wel weer wat van je. Sterkte met wachten!
Evelise

Hoi Evelise,

Slim hoor, dat je oudste een vermoeden had!

Mijn zoontje is net 2. Toen ik zwanger was ven hem, voelde ik me vooral erg moe in het begin. Daarna ging het wel goed, ik vond het geweldig om zwanger te zijn!
Wel 20 kg aangekomen, maar  in 6  maanden was ik er 25 kwijt! Slapeloze nachten en borstvoeding he?! Wil jij dat ook (weer) gaan geven?
Tot ziens maar weer!

Terug
Bovenaan