Gezocht: Muzikale puzzel van Winnnie the Pooh

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Ik ben op zoek naar de muzikale puzzel van Winnie the Pooh. Dit is een nopjes puzzel waarbij je een geluid/muziekje hoort als je het puzzelstukje op de juiste plaats legt.

De puzzelstukjes zien er ongeveer zo uit:
Konijn met de tamboerijn
Iejoor met de Xylofoon
Knorretje met de trompet
Winnie the Pooh met de gitaar
Kanga met de triangel
Tijgertje met de trommel

Ik heb helaas geen foto van deze puzzel, maar misschien herkent iemand de omschrijving die hierboven staat.
Ik hoop echt dat er iemand is die mij blij kan maken met deze puzzel of weet waar ik deze puzzel kan kopen.
Ik vind het namelijk echt een toppertje en wil het graag aanb iemand cadeau doen voor 5 december.

Alvast bedankt

Marieke

Hoi hoi!
Dat klinkt leuk!! Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord (en ik ben speelgoed kenner haha)
En is dat een puzzel voor onze kleintjes?
Succes met zoeken
Liefs Esther

Hoi Esther

Ja het is een puzzel die bestaat uit  een houten plaat met een leuke afbeelding met daarin 6 vakjes waar 6 nopjes puzzelstukje in moeten.
Ik baal ontzettend dat ik het nergens kan vinden en er dus ook geen foto van heb.

Marieke

Gevonden!!!
Kijk eens op marktplaats!!!
Op marktplaats zoeken op muziek puzzel!!

succes jen

Hoi Jen        

Bedankt voor je reactie. Ik had eerder al 1 puzzel zien staan op marktplaats en nu staan er dus 2 op. Op beiden puzzels heb ik een bod gedaan, alleen is het zo dat beiden puzzels iets beschadigd zijn.
Ik zal de puzzel heel graag nieuw willen kopen, omdat ik het cadeau wil geven aan iemand voor 5 december.
Als het voor mijzelf was geweest, maakt het mij   niet uit hoe de puizzel eruit ziet.

Mocht iemand weten, waar ik de puzzel nieuw kan kopen, dan hoor ik het graag van jullie.

Marieke

Hoi, ik denk dat ik de puzzel heb, die jij zoekt. Heb er een foto van gemaakt. Maar kan hem niet weg doen, want hier wordt er ook veel mee gespeeld. Hij is gekocht bij intertoys, maar dat is al zeker 5 jaar geleden, want zo oud is mijn dochter, dus had hem nog liggen. Ik zou als ik jouw was marktplaats of ebay in de gate houden. groetjes en veel succes met zoeken Wendy

Heb net nog even op www.bambolino toys gekeken, en daar staat hij nog op de site. groetjes Wendy     http://www.bambolino.nl/

Hoi

Dit is inderdaad de puzzel die ik zoek. Bedankt voor het plaatsen van de foto.
Ik heb ook even op de site gekeken van bambolino en daar staat de puzzel ook op.
Ik geloof dat ik de puzzel alleen niet kan kopen bij   hun. Ik heb in ieder geval een email gestuurd met de vraag of het mogelijk is om de puzzel bij hun te kopen.
In ieder geval bedankt voor het plaatsen van de foto en de tip van deze site.

Marieke

Terug
Bovenaan