Gezocht: nieuw huis voor poes

Hallo

Brandon blijkt allergisch te zijn voor katten, honden en kippeneieiwit. Zijn we achter gekomen nadat hij voor de tweede keer in een maand in het ziekenhuis is opgenomen met een astma aanval.

We hebben alleen een poes. Hier zoeken we nu een ander huisje voor. We willen haar niet naar het asiel toe brengen, dus wie er nog een huisje weet voor haar?

We wonen in Vlaardingen.

Alvast bedankt

Carla, mv Brandon (18-02-2005)
 
Hoi,

verevlend dat je de poes weg moet gaan doen. Hier kan ik de poes niet op vangen mijn man heeft een kattenallergie en mijn dochtertje waarschijnlijk ook.

Maarv heeft je zoontje ook last van jullie poes. Je hoort wel eens dat mensen allergisch zijn voor poezen maar zelf wel een poes hebben en hier geen last van ondervinden.

Ik heb ook gehoord dat als je poes/ hond weg doet dat het dan nog heel erg lang kan duren voor alle katten/hondenallergene   het huis uit zijn omdat die overal in gaan zitten, vloerbedekking, gordijnen, banken kieren, naden noem maar op en dat zou dan een reden zijn om de poes, hond maar gewoon te houden. Het fijne weet ik er niet van maar misschien kun j eevn googlen.

gr Renée
 
Hoi

Het klopt dat de allergenen nog lang in huis blijven zitten, kan wel ruim een jaar duren voor alles weg is.
Het probleem hier is dat Brandon steeds naar de poes toegaat om te knuffelen en als hij rustig aan het spelen is, gaat de poes voor zijn neus staan. En na het knuffelen heeft Brandon gelijk last van zijn neus, rood worden, kriebel en lopen. Hij heeft er dus helaas
wel last van.

Groetjes

Carla,  mv Brandon (18-02-2005)
 
Terug
Bovenaan