GEZOCHT!! nuby flex fopspeen 0-6 mnd

Hallo Dames!

Ik had deze speen uit zo'n gratis babydoos en als enige bevalt deze mijn dochter goed...
Na deze ruim een half jaar gebruikt te hebben leek het me tijd om eens een nieuwe te kopen...
Helaas zijn die uit de winkel groter als die uit het gratis proefpakket en kan mijn dochtertje de nieuwe  moeilijk inhouden....

Wie heeft er nog zo'n gratis  speen liggen, gebruikt 'm niet en wil 'm aan mij afstaan?
(we weten immers allemaal hoe belangrijk een fiepje kan zijn....!)

Uiteraard vergoedt ik de verzendkosten.

Alvast bedankt?!
Rian Rombouts

Hallo,
Hoe ziet zo'n speen eruit?
Ik heb nl.nog een nuby fles incl.2 spenen staan(nog nooit gebruikt)ze hebben allebij een wijde hals en de ene is verder glad en de andere heeft een soort 'bolletjes'over de hele speen.
Laat me maar weten of het deze zijn die jij bedoelt.
Groetjes Tanja

Hoi Tanja,

Bedankt voor je reactie!
Ik bedoel alleen geen speen voor op een fles maar een fopspeen, een fiepje.

Voor het geval jij dat ook bedoeld; het gedeelte wat in de mond zit is glad met afgeplatte onderkant en aan het uiteinde zitten nopjes...

Groetjes Rian

Hoi,
Ik heb er laatst een bij het Kruidvat gekocht...voor 0-6 maanden.
Heb hem uitgekookt en wat denk je....meneer vindt er niks aan.

Hij ligt hier dus in de kast.
Je mag hem van me hebben, maar hij is dus wel eventjes in het mondje geweest...dus misschien niet zo fris?

Anyway...anders moet je even bij het Kruidvat kijken...daar heb ik hem vandaan.

hoi,

mischien kun je het bestellen op www.nuby.be . Dat is wel een engelstalige site dus ik hoop voor je dat je er uit komt.

Anders moet je denk ik even op drogisterijenjacht want ik elke drogisterij hebben ze wel spullen van nuby, vraag anders even of ze ereen willen bestellen.

Ik ben zelf geen fopspenen nodig voor mijn zoontje want hij heeft er geen behoefte aan dus heb er geen een thuis liggen.

Succes met je zoekactie!!!

Gr. Anne

Terug
Bovenaan