Gezocht! Ouders van kinderen met astma!

Hallo,

Als 4e jaars HBO bouwkunde studente moet ik tijdens mij afstuderen een onderzoek doen. Ik heb ervoor gekozen om onderzoek te doen naar het ontwerpen naar een allergeenarme school.

Hiervoor ben ik achtergrondinformatie nodig, anders dan de informatie die op het internet te vinden is. (De informatie op internet is heel algemeen en ik wil juist graag de ervaring van de ouders weten.) Daarom ben ik op zoek naar ouders van kinderen met astma of overgevoelige luchtwegen. Via deze weg hoop ik ouders te vinden die een aantal vragen willen beantwoorden.

Zou u mij willen helpen, klik dan op onderstaande link. Alvast bedankt!

<span style="font-size: 20.0pt; mso-bidi-font-size: 11.0pt; line-height: 115%; font-family: 'Cambria','serif'; mso-ascii-theme-font: major-latin; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-hansi-theme-font: major-latin; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: NL; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;"><span style="font-size: 18.0pt; mso-bidi-font-size: 10.0pt; line-height: 115%; mso-bidi-font-family: Arial; color: #531990; border: none windowtext 1.0pt; mso-border-alt: none windowtext 0cm; padding: 0cm;">https://docs.google.com/forms/d/1SMOOyzOMIZQYEs8cEJFEInA4haBk6Xyj6RD</span></span>
 
Terug
Bovenaan